Δευτέρα, 12 Δεκεμβρίου 2016

ΚΑΤΩ ΑΠΟ ΤΟ ΓΑΛΑΤΟΔΑΣΟΣ - ΠΑΡΑΤΑΣΗ ΕΩΣ 18 ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΥ ΣΤΟ ΘΕΑΤΡΟ ΑΥΛΑΙΑ

Κάτω από το γαλατόδασος / Under Milkwood[1]

Του Dylan Thomas
Παράταση Παραστάσεων




Για μία εβδομάδα παρατείνονται οι παραστάσεις του έργου «Κάτω από το Γαλατόδασος – «Ένα έργο για φωνές» της ομάδας Angelus Novus σε σκηνοθεσία Δαμιανού Κωνσταντινίδη που φιλοξενείται στο θέατρο Αυλαία.


Λίγα λόγια για το έργο
Πρόκειται για το κύκνειο άσμα του σημαντικού Ουαλού ποιητή Ντύλαν Τόμας (1914-1953), μια παράσταση αστεία και ποιητική όπου όλα φτιάχνονται από τους ηθοποιούς: ήχοι, μουσικές, τραγούδια, σκηνές. Μια παράσταση από ανθρώπους για ανθρώπους. Μια παράσταση επίκαιρη εξ αντιδιαστολής.

Συντελεστές
Μετάφραση: Κατερίνα Αγγελάκη-Ρουκ
Σκηνοθεσία: Δαμιανός Κωνσταντινίδης
Σκηνικά-κοστούμια: Απόστολος Αποστολίδης
Μουσική: Κωστής Βοζίκης
Επιμέλεια κίνησης: Αντιγόνη Μπάρμπα
Φωτισμοί: Έλενα Κώτση –Ελένη Τσόνα
Βοηθός σκηνογράφου: Ελίνα Ευταξία
Βοηθός σκηνοθέτη: Αναστασία Μπάρκα





Παίζουν

Εβίτα Αγαϊτση, Δημήτρης Δάγκαλης, Αργύρης Ζαφείρης, Δανάη Κλάδη, Αναστασία Μιροσνιτσένκο, Χρήστος Παπαδόπουλος, Μαρία Ιωάννα Παπαθανασίου, Στεργιάνα Τζέγκα, Νίκος Τσολερίδης


Παραστάσεις:
Έναρξη: Πέμπτη, 1 Δεκεμβρίου
Πέμπτη, Παρασκευή, Σάββατο στις 21.00
Κυριακή στις 20.00

Εισιτήρια: 12 ευρώ [κανονικό], 8 ευρώ [φοιτητικό], 5 ευρώ [άνεργοι, ατέλειες κ.λπ.]

Θέατρο ΑΥΛΑΙΑ – Πλατεία Χ.ΑΝ.Θ. (πλευρά Τσιμισκή) - Θεσσαλονίκη
Κράτηση εισιτηρίων: 2310 237700
Ώρες Λειτουργίας Ταμείου: 10:30 π.μ. - 1:30 μ.μ., 5:30 μ.μ. - 9:00 μ.μ.


*

Ο Ντύλαν Τόμας έγραψε το Γαλατόδασος, «ένα έργο για φωνές» όπως το αποκαλεί, με προορισμό το ραδιόφωνο. Το παρουσίασε για πρώτη φορά τον Μάιο του 1953, σε δημόσια πολυφωνική ανάγνωση, στη Νέα Υόρκη –ο ίδιος διάβασε την Πρώτη Φωνή και τον ρόλο του Αιδεσιμότατου Ελάι Τζέκινς (στην παραγωγή του  BBC, λίγους μήνες αργότερα, τον διαδέχτηκε ο Ρίτσαρντ Μπάρτον). Πρόκειται κυριολεκτικά για το κύκνειο άσμα του ποιητή: ο θάνατος τον βρήκε τον Νοέμβριο του 1953 στην Αμερική, όπου τον είχαν καλέσει ξανά, για να το διαβάσει σε δημόσιους χώρους.
Πολύ γρήγορα η ποιητική δύναμη και οι θεατρικές αρετές του Γαλατόδασους τράβηξαν το ενδιαφέρον των ανθρώπων της σκηνής: η πρώτη θεατρική παράσταση δόθηκε στο φεστιβάλ του Εδιμβούργου το 1956 και ακολούθησαν πλήθος ανεβάσματα σε όλο τον κόσμο, καθώς και μια κινηματογραφική ταινία, το 1971, με πρωταγωνιστές τον Ρίτσαρντ Μπάρτον, τον Πήτερ Ο’Τουλ και την Ελίζαμπεθ Τέηλορ (σκηνοθεσία Andrew Sinclair). Στην Ελλάδα ανέβηκε για πρώτη φορά από την Πειραματική Σκηνή της «Τέχνης», το 1991, σε σκηνοθεσία Νίκου Αρμάου.

*
Η γένεση του Γαλατόδασους (…) καταδύεται βαθιά στη νεότητα του Τόμας, σαν ένα όνειρο όπου θα ήθελε να μπλεχθούν, αναγνωρίζοντας το ένα το άλλο, τα ευφυολογήματα του Οδυσσέα του Τζέιμς Τζόυς (για τον οποίο ο Τόμας ένιωθε ένα πολύ έντονο θαυμασμό) και ο αγροτικός λυρισμός, η ευτυχισμένη και απλή ζωή του λαού της Ουαλίας. Στην αρχή του πολέμου, (…) ο Τόμας εμπιστευόταν στον Richard Hugues την επιθυμία του να γράψει ένα έργο για τους κατοίκους του Laugharne[2]: «Οι κάτοικοι του Laugharne, έλεγε, χρειάζονται ένα έργο που να μιλά γι’ αυτούς, ένα θεατρικό έργο όπου θα παίζουν τους ίδιους τους τούς ρόλους.» Είναι πολύ πιθανόν επίσης, κατά τη διάρκεια του 1944, κι ενώ από καιρό ωρίμαζε μέσα του η ιδέα για το έργο (ένα ευτυχισμένο χωριό το οποίο δηλώνεται ως τρελό από ένα επιθεωρητή υγείας σταλμένο από μια μεγάλη πόλη που βρίσκεται διαρκώς σε πόλεμο, -προφανώς το Λονδίνο-), ο Τόμας να είχε επηρεαστεί ιδιαίτερα από την αποκάλυψη της ύπαρξης στρατοπέδων συγκέντρωσης. Το σύμβολο παίρνει τότε την οριστική μορφή του: δεν είναι πια  τρελό, κι επομένως ούτε «επικίνδυνο», το περιτριγυρισμένο με  συρματόπλεγμα χωριό, αλλά ο κόσμος που το περιβάλλει, και το συρματόπλεγμα προστατεύει από τον κόσμο, όχι από το χωριό. Είναι σίγουρα απλοϊκό αυτό το ηθικό δίδαγμα, σε τελική όμως ανάλυση είναι μια πρόφαση για εκθαμβωτική επίδειξη λεκτικού πλούτου, για ένα είδος λυρικού χορού χάρη στις αρετές των χωριάτικων «συνομιλιών».
                                                                                                                   Denis Roche[3]

η ευτυχία των λέξεων
Η χαρά και η λειτουργία της ποίησης
ήταν και είναι να δοξάζει τον άνθρωπο
-που είναι το ίδιο με το να δοξάζει τον Θεό.
Dylan Thomas
Το Κάτω από το Γαλατόδασος περιγράφει με ανεπανάληπτο τρόπο, μέσα από αφηγήσεις, διαλογικές σκηνές και τραγούδια, μια μέρα από τη ζωή των κατοίκων ενός φανταστικού παραθαλάσσιου ουαλέζικου χωριού, του Χλαρέγκιμπ[4].
Ιδιαίτερο χωριό, κάτοικοι ιδιαίτεροι, στα όρια της ηθικής αλλά και στα όρια της τρέλας, ιδωμένοι μέσα από ένα βλέμμα που δεν κρίνει ούτε καταδικάζει, αλλά που αγκαλιάζει και αποδέχεται όλες τις παραξενιές, τα ελαττώματα και τις αποτυχίες με κατανόηση, συμπόνοια και καλοπροαίρετο χιούμορ.
Αν υπάρχει ένας πρωταγωνιστής στο Γαλατόδασος, τότε σίγουρα δεν είναι κάποιος από τους πολυάριθμους χαρακτήρες που παρελαύνουν σ’ αυτό, αλλά η ίδια η γλώσσα. Χάρη στην ποιητική της διάσταση και τον λεκτικό της πλούτο, τόσο τα πρόσωπα και οι ιδιοτροπίες τους, όσο και η καθημερινότητά τους, που μοιάζει στατική, καθότι επαναλαμβανόμενη πανομοιότυπα από μέρα σε μέρα, ανυψώνονται και καθαγιάζονται.
Είναι ίσως το μοναδικό έργο που μας δίνει μια ιδέα για το τι θα μπορούσε να είναι η ευτυχία χωρίς να γίνεται ανιαρό, κι αυτό οφείλεται στην οργιαστική ποίησή του, την υψηλή αίσθηση του κωμικού που το διατρέχει, τη χαρά της ζωής που καταφέρνει να μεταδώσει. Εδώ, η ευτυχία είναι πάνω απ’ όλα οι λέξεις.
Το Γαλατόδασος είναι αυτό που έχουμε για πάντα χάσει, ή μάλλον αυτό που θάψαμε βαθιά μέσα μας, αυτό που μέσα μας έχει δραματικά απομακρυνθεί. Ο παράδεισος ή η αθωότητα. Η αγάπη ή η τρέλα. Η ελευθερία. Η πρώτη ποίηση της ζωής.
                                                                                                                               Δαμιανός  Κωνσταντινίδης
Γιορτή για τη ζωή
Αν περιμένετε ν’ ακούσετε κάποια ιστορία με αρχή και τέλος, μάλλον θα απογοητευτείτε. Γιατί στο «Κάτω από το γαλατόδασος», το ποιητικό δράμα του Ντύλαν Τόμας (1953), τίποτα δεν συμβαίνει. Ή μάλλον, αυτά που συμβαίνουν είναι τα μικρά και καθημερινά απλοϊκών ανθρώπων, της κυρίας Όγκμορ, ιδιοκτήτριας πανσιόν, που διαρκώς γκρινιάζει στους δυο συζύγους της (έχουν πεθάνει), του Καπετάν Γάτο που ξαναζεί τις θαλασσινές του περιπέτειες, των δύο κυριών Ψωμά, του Όργκαν Μόργκαν. Εβδομήντα τόσα άτομα μπαινοβγαίνουν στο κάδρο της φαντασίας του ποιητή για να καταθέσουν σκέψεις και επιθυμίες. Πουθενά πλοκή, κάποια συνέχεια, κορύφωση ή σύγκρουση. Μόνο θραύσματα λέξεων. Φωνές. Ένα γλωσσολάγνο σύμπαν τόσο πλούσιο που δεν ξέρεις τι να πρωτοθαυμάσεις. […] Ο κόσμος που φτιάχνει [ο Τόμας] είναι μοναδικός. Κόσμος τρελός, μεθυσμένος (κυριολεκτικά) από το άρωμα της ζωής. Μια καντάδα, μια ελεγεία για τον έρωτα και την ανθρώπινη αθωότητα […]. Δοξολογία του «ζην»
Ο Τόμας, ο αθεράπευτος πότης, ο Μπουκόφσκι της Ουαλίας, κοιτά με απίστευτη τρυφερότητα όλα αυτά τα πλάσματα που βολοδέρνουν στο χωριό Χλαρέγκιμπ. Λες και είναι φιλαράκια του. Και από μια άποψη είναι. Η ζωή τους, τα ανεκπλήρωτα όνειρά τους. οι έρωτες, οι χωρισμοί τους. Η φαντασία του εισχωρεί και στις πιο μύχιες σκέψεις τους και τις βγάζει στο φως. Και τότε το συνηθισμένο γίνεται ασυνήθιστο, το καθημερινό αιώνιο, το προσωπικό πανανθρώπινο, το παράδοξο οικείο. Και φτου από την αρχή. Πέφτει πάλι το σκοτάδι και οι φωνές των νεκρών πιέζουν ακόμη πιο πολύ τους ζωντανούς. “Να με θυμάσαι”, λέει η Ρόζι στον Καπετάνιο. “Πηγαίνω στο σκοτάδι του σκότους για πάντα”. Η ησυχία και η ηχώ της αιώνιας νύχτας, από όπου έρχονται οι φωνές. Εκεί όπου κι εμείς θα καταλήξουμε, θα ξεκουραστούμε, θα ονειρευτούμε. Υπάρχει μια απέραντη γαλήνη και αταραξία σε σχέση με το σκοτάδι, το τέλος. Κανείς δεν το φοβάται. Έχουν συμφιλιωθεί.
Ο Τόμας απλώνει τους στίχους του και τους μετατρέπει σε υπέροχα κύματα που σκάνε στις ακτές της φαντασίας του καθενός από μας. Και ο καθένας επιλέγει ό,τι του αρέσει. […]
Η παράσταση[5]
Σε αντίθεση με τη συνήθη πρακτική να δίνεται σε δύο ηθοποιούς η Α΄και Β΄ αφηγηματική φωνή, ο Δαμιανός Κωνσταντινίδης, σκηνοθέτης με άποψη και ποιοτική συνέπεια, ρίσκαρε, μοιράζοντάς τη σε όλους τους συνεργάτες του (…), θέλοντας έτσι να τους εμπλέξει πιο άμεσα ως συλλογικό σώμα. Επιλογή με πολλές παγίδες που υποστήριξε ωστόσο με θέρμη, ωθώντας την παράσταση προς μια λαϊκή γιορτή, σχεδόν σουρεάλ, κάτι ανάμεσα στη σωματική (μεταδραματική) περφόρμανς και το μπαχτινικό καρναβάλι. […]
Σάββας Πατσαλίδης



Ντύλαν Τόμας – σύντομο βιογραφικό
Ο Ντύλαν Τόμας γεννιέται το 1914, στο Σουόνσι της Ουαλίας. Ήδη από μικρή ηλικία, συνθέτει ποιήματα εξαιρετικής ωριμότητας που φανερώνουν μια οξυμμένη αντίληψη της αγγλικής γλώσσας, αν και υπήρξε μέτριος μαθητής..
Στην εφηβεία του διαβάζει ακατάπαυστα. Ανάμεσα στις σημαντικές αναγνώσεις του περιλαμβάνονται έργα των Μπράουνινγκ, ντε Κουίνσι, Μπλέικ, Μάρλοου, Τσαμς, Πόε, Κιτς, Λόρενς, η Βίβλος, σκωτσέζικες μπαλάντες, λαϊκοί θρύλοι και αργότερα ο Σαίξπηρ. 
Το 1934 εκδίδει την πρώτη του ποιητική συλλογή, 18 ποιήματα, ενώ ένα μόλις μήνα πριν από την έκδοσή τους μετακομίζει στο Λονδίνο. Έχει επενδύσει σχεδόν τα πάντα στην αποδοχή του έργου του από τους κριτικούς και όταν εκείνοι το απορρίπτουν, οδηγείται στην αυτοκαταστροφή του, με μια γενικευμένη παραίτηση από τα πάντα. Το αλκοόλ μετατρέπεται σε αδιαπραγμάτευτο πάθος μέχρι το τέλος.
Το 1936 κυκλοφορούν τα 25 ποιήματα, με τα οποία θα κερδίσει εν μέρει τους κριτικούς, αλλά κυρίως θα υιοθετήσει οριστικά πια και με σιγουριά ένα καθαρά προσωπικό ύφος.
Το 1937 παντρεύεται την Caitlin Macnamara. Στην αρχή του έγγαμου βίου περνάει μέρες ανείπωτης χαράς και δύο χρόνια μετά εκδίδει την αριστουργηματική συλλογή Ο χάρτης της αγάπης, ενώ παράλληλα κάνει δουλειές του ποδαριού και κάποιες διαφημίσεις για το ραδιόφωνο. Όμως, η μόνιμη φτώχεια γίνεται ακόμα πιο πιεστική, αφού η οικογένεια του ζευγαριού μεγαλώνει και τα τρία παιδιά (δυο γιοι και μία κόρη) επιβαρύνουν σημαντικά τα έξοδά τους. Ώσπου, ξαφνικά το 1940, του αναθέτουν μια ραδιοφωνική εκπομπή που θα τον κάνει διάσημο. Έτσι, η τέταρτη συλλογή του Θάνατοι και Είσοδοι, που δημοσιεύεται το 1946, κερδίζει το αναγνωστικό κοινό κάνοντας τεράστιες πωλήσεις.
Η επιτυχία και η απήχηση του έργου του έχουν πλέον πάρει την ανιούσα, σε αντιδιαστολή με την κλονισμένη από το αλκοόλ υγεία του, που παρουσιάζει προβλήματα. Το 1950 του προτείνουν να κάνει μια περιοδεία απαγγελιών στην Αμερική και ακολουθούν άλλες δύο, το 1952 και το 1953. Πεθαίνει ξαφνικά, στις 9 Νοεμβρίου 1953, στη Νέα Υόρκη, μετά από υπερβολική κατανάλωση αλκοόλ (18 μπουκάλες ουίσκι σε μια νύχτα). Τα ακριβή όμως αίτια του θανάτου του παραμένουν ανεξιχνίαστα και εξακολουθούν να αποτελούν αντικείμενο έρευνας και συζήτησης.






[1] Αδειοδότηση για την Ελλάδα μέσω ΣΟΠΕ Ο.Ε.-www.sope.gr-Σάμου 51 15125 Μαρούσι/Αθήνα-τηλ 210/6857481498

[2] Χωριό της Ουαλίας όπου είχε εγκατασταθεί ο Ντ. Τόμας.
[3] Στο Dylan Thomas, Oeuvres, tome1, Seuil, Paris 1970, σ.271, μετάφραση Δ.Κ.
[4] Λέξη που, αν διαβαστεί ανάποδα, συνιστά βρισιά (Llareggubbuggerall= να πάνε όλοι να γ…)

[5] Απόσπασμα από κριτική του Σάββα Πατσαλίδη, για το πρώτο ανέβασμα του Γαλατόδασους, από τον Δαμιανό Κωνσταντινίδη (Studio Όρα, 2013), στο: http://savaspatsalidis.blogspot.gr/2013/12/blog-post_4816.html


read more " ΚΑΤΩ ΑΠΟ ΤΟ ΓΑΛΑΤΟΔΑΣΟΣ - ΠΑΡΑΤΑΣΗ ΕΩΣ 18 ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΥ ΣΤΟ ΘΕΑΤΡΟ ΑΥΛΑΙΑ "
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΟΤΕΡΑ »

ΚΕΡΔΙΣΤΕ ΠΡΟΣΚΛΗΣΕΙΣ - ΟΙΔΙΝΟΥΣ - Συνεχίζονται έως και τις 18 Δεκεμβρίου 2016 οι παραστάσεις του έργου ΟΙΔΙΝΟΥΣ, του Θανάση Τριαρίδη στο BlackBox

ΚΕΡΔΙΣΤΕ ΠΡΟΣΚΛΗΣΕΙΣ ΓΙΑ  ΤΡΙΤΗ  13 ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΥ 
Γράψτε το όνομα σας και την παράσταση στο  gr4you.ning@gmail.com 
και θα ειδοποιηθήτε άμεσα !!!
Συνεχίζονται έως και τις 18 Δεκεμβρίου 2016 οι παραστάσεις του έργου ΟΙΔΙΝΟΥΣ, του Θανάση Τριαρίδη στο BlackBox με το οποίο έχει συνδεθεί ποικιλότροπα ο Θεσσαλονικιός συγγραφέας: τη σκηνοθεσία υπογράφει ο Λάζαρος Γεωργακόπουλος, ο οποίος μαζί με τηνΕυτυχία Γιακουμή, έχουν επωμισθεί τους δύο ρόλους του έργου, σε μια εφιαλτική όσο και λυτρωτική καταβύθιση στην άβυσσο της αγάπης.


Περίληψη του έργου
Αν ο μυθικός Οδίπους οφείλει το όνομά του στα πρησμένα πόδια του (οιδί-πους) καθώς ο ίδιος ο πατέρας του γονείς του τον σημαδεύει ως βρέφος για να τον οδηγήσει στον θάνατο, ο Οιδίνους του εν λόγω έργου είναι αυτό που έχει ένα ανεξέλεγκτα πρησμένο μυαλό (οιδί-νους). 

Το δράμα (το οποίο μπορεί να χαρακτηριστεί σε πρώτο βαθμό ένα αστικό δράμα δωματίου) ξεκινάει ένα πρωί όπου ένα ζευγάρι φιλολόγων ετοιμάζεται να γιορτάσει τα 18α γενέθλια του γιου τους. Πολύ γρήγορα ωστόσο μια σειρά  αλλόκοτων λεπτομερειών αποκαλύπτουν μια φριχτή πραγματικότητα: πως ο γιος του ζευγαριού έχει πεθάνει ως βρέφος και πως ο «ενηλικιωμένος γιος» δεν είναι τίποτε άλλο από ένα role game του πατέρα - ένας ρόλος που κρατάει επί δεκαοχτώ χρόνια.  Πολύ σύντομα αποκαλύπτεται πως τα πράγματα έχουν ξεφύγει από τον έλεγχο, πως ο νοερός «γιος» έχει «ενσαρκωθεί», και θα διεκδικήσει τα τραγικά όπλα της ανθρωπινότητάς του: τον φόνο του πατέρα, την (επαν)ένωση με την μητέρα, την ανθρώπινη τραγωδία.

Ένα εφιαλτικό ψυχολογικό θρίλερ όπου ο Οιδίπους Τύραννος του Σοφοκλή συναντάει το Ποιος φοβάται την Βιρτζίνια Γουλφ του Έντουαρντ Άλμπι. Ή (και) ένα έργο για την αφύσικη συνθήκη της οικογένειας, για τον ανυπόφορο εαυτό, για τις παραισθητικές ταυτότητες της Δύσης, για την άβυσσο της ακατανόητης αγάπης.





















Ταυτότητα παράστασης
Κείμενο: Θανάσης Τριαρίδης
Σκηνοθεσία: Λάζαρος Γεωργακόπουλος
Μουσική: Χρήστος Διαμαντής  
Βοηθός σκηνοθέτη & δραματολογική ανάλυση: Ροζαλί Σινοπούλου
Φωτισμοί: Νίκος Βλασόπουλος
Κοστούμια: Ιωάννα Τσάμη

Ερμηνεύουν:  Λ: Λάζαρος Γεωργακόπουλος // Ι: Ευτυχία Γιακουμή



Στοιχεία Παράστασης
Πρεμιέρα: Τρίτη 6 Δεκεμβρίου 2016
Παραστάσεις: ΤρίτηΤετάρτη, Πέμπτη, Παρασκευή, Σάββατο στις 21:00, Κυριακή στις 19:00
Διάρκεια παραστάσεων: 6-18 Δεκεμβρίου 2016
Διάρκεια: 90 λεπτά (χωρίς διάλειμμα)
Τιμές Εισιτηρίων: 14€ (γενική είσοδος),  10€  (Φοιτητικό, νεανικό (κάτω των 22), άνω των 65 και ανέργων. 
Τιμή προπώλησης μέχρι 31 Οκτωβρίου: 7 € 
Προπώληση Εισιτηρίων: www.viva.gr, Public, Seven spots, Reload και στο ταμείο του BlackBox 
Ώρες ταμείου: Δευτέρα – Κυριακή 10:30-13:30, 17:30-21:00
                                                                                                                                      
 ΒΙΝΤΕΟ ΑΠΟ ΤΗΝ ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΤΥΠΟΥ




Έγραψαν για την παράσταση:
► Ο Θεσσαλονικιός συγγραφέας βρήκε έναν ιδιοφυή τρόπο να συνομιλήσει με ένα εμβληματικό πρόσωπο του αρχαίου δράματος, ακολουθώντας τη δομή ενός εξίσου εμβληματικού έργου του σύγχρονου θεάτρου, του "Ποιος φοβάται την Βιρτζίνια Γουλφ" του Έντουαρντ Άλμπι, προκειμένου να αποκαλύψει τις γκρίζες ζώνες της ταυτότητας και της οικογενειακής ζωής. [...] Η λιτή και φορτισμένη συγκινησιακά παράσταση ενός έργου-σπουδή στο είναι και στο φαίνεσθαι μας βυθίζει αριστοτεχνικά στο υποσυνείδητο των ηρώων. (Μ. Κρύου, Αθηνόραμα)

► Ολική επαναφορά για τον Θανάση Τριαρίδη που μετά την αποκάλυψη του στον «Μένγκελε» μας δίνει ένα ακόμα δείγμα συμπυκνωμένης συγγραφικής ευφυΐας, εφορμώντας από την σημαντικότερη, για πολλούς, αρχαία τραγωδία του Σοφοκλή τον «Οιδίποδα». Αναπαράγοντας βασικά μοτίβα που συνοδεύουν τα έργα του(..) παραδίδει το έργο στον ακούραστο ως φαίνεται κοινωνό του, Λάζαρο Γεωργακόπουλο. Μετά την ερμηνεία του στον «Μένγκελε» ο ηθοποιός αναλαμβάνει και σκηνοθετικά καθήκοντα ερμηνεύοντας με υψηλές αξιώσεις συνάμα τον διπλό ανδρικό ρόλο. (Σ. Χαραμή, monopoli)



Βασ. Όλγας 65 και Φλέμινγκ 2
T: 2310829254






read more " ΚΕΡΔΙΣΤΕ ΠΡΟΣΚΛΗΣΕΙΣ - ΟΙΔΙΝΟΥΣ - Συνεχίζονται έως και τις 18 Δεκεμβρίου 2016 οι παραστάσεις του έργου ΟΙΔΙΝΟΥΣ, του Θανάση Τριαρίδη στο BlackBox "
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΟΤΕΡΑ »

“About Sex”,στο Αριστοτέλειον ΜΕ ΤΗΝ KATERINA BRANA

Η Κατερίνα Βρανά 3η στον παγκόσμιο διαγωνισμό κωμωδίας,
έρχεται 13 και 14 Δεκεμβρίου στο Αριστοτέλειον
About Sex”, μόνο για δύο παραστάσεις


Η Κατερίνα Βρανά 3η στον παγκόσμιο διαγωνισμό κωμωδίας του Laugh Factory «Το Πιο Αστείο Άτομο Στον Κόσμο»!!! Είναι και επίσημα μια από τους 3 κορυφαίους κωμικούς του πλανήτη. Η μοναδική γυναίκα. Η μοναδική Ελληνίδα.

Μετά τις 3 sold out παραστάσεις της τον προηγούμενο Μάρτιο, η Κατερίνα Βρανά επιστρέφει στη Θεσσαλονίκη. Το κοινό θα έχει την ευκαιρία να την απολαύσει στην σκηνή του Θεάτρου Αριστοτέλειον. Με το "About Sex", για δύο μόνο παραστάσεις, στις 13 και 14 Δεκεμβρίου, στις 21:30.

Το “About Sex” είναι και πάλι εδώ. Και ασχολείται με το σεξ. Γιατί φαίνεται πως όλοι ασχολούνται με το σεξ. Όχι με το σεξ, όπως το ξέραμε τόσα χρόνια τώρα, αλλά με έναν νέο, διαφορετικό τρόπο. Τρανταχτά παραδείγματα: οι διαφημίσεις, τα περιοδικά, το Tinder, τα «βρώμικα» sms, οι τσόντες, οι σχέσεις μας και η ενόργανη γυμναστική.
Η παράσταση είναι σέξι, εκπαιδευτική -ασχολείται ακόμη και με τις πάπιες- και πάρα πολύ αστεία. Υπάρχει καλύτερος τρόπος να ασχοληθείς με το σεξ, παρά μέσω της κωμωδίας; Και μάλιστα όταν κωμικός είναι μια γυναίκα;

Την περασμένη σεζόν, η Κατερίνα Βρανά έκανε… διδακτορικό πάνω στο σεξ και μοιράστηκε με το κοινό όλα όσα ανακάλυψε μέσα από την ξεκαρδιστική stand up παράστασή της “About Sex”. Η παράσταση ταξίδεψε τον Ιούλιο του 2016 στο Λονδίνο για δύο μέρες, που τελικά λόγω μεγάλης προσέλευσης έγιναν τρεις ενώ παίχτηκε και για πέντε μέρες στο φεστιβάλ του Εδιμβούργου!


ΒΙΟΓΡΑΦΙΚΟ:
Η Κατερίνα Βρανά / www.katerinavrana.com είναι γέννημα - θρέμμα Ελληνίδα που από το 2000 ζει στο εξωτερικό. Η βάση της είναι το Λονδίνο, έχει ζήσει στην Ινδία και έχει κάνει παραστάσεις σε Αγγλία, Ελλάδα, Αμερική και Αυστραλία.
Έκανε σπουδές υποκριτικής, αλλά την κέρδισε ο κωμικός αυτοσχεδιασμός. Το πρώτο της σόλο σόου “Feta with the Queen” απέσπασε πολύ καλές κριτικές και το CNN την κατέταξε στην λίστα «Γυναίκες Κωμικοί Που Πρέπει Να Δείτε». Η παράσταση ήταν sold out σε 3 χώρες ενώ παιζόταν σε δύο γλώσσες.
Έχει παρουσία σε θεατρικές παραγωγές στο Λονδίνο, στο Φεστιβάλ του Εδιμβούργου και σε ταινίες μικρού μήκους σε Ελλάδα και Αγγλία ενώ ταυτόχρονα έχει συνεργαστεί με τους Αγγλικούς τηλεοπτικούς σταθμούς BBC και Channel 4.


ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΕΣ:
Φωτογραφίες: Θοδωρής Βρανάς
Επιμέλεια φωτογραφιών: Τερέζα Καραβίδα

INFO:

Θέατρο Αριστοτέλειον – Εθνικής Αμύνης 2
Τηλέφωνο | 2310 262 051
Παραστάσεις | Τρίτη 13 και Τετάρτη 14 Δεκεμβρίου, στις 21:30 μ.μ.
Διάρκεια | 90 λεπτά (με διάλειμμα)
Εισιτήρια | 10 ευρώ
Προπώληση | Ηλεκτρονικά στο ticketservices.gr και στο ταμείο του Θεάτρου Αριστοτέλειον (10:30 – 14:00 και 17:30 – 21:00)
Αυστηρά πάνω από 18 – Το “About Sex” δεν είναι χυδαίο. Είναι, απλά, πολύ επεξηγηματικό.

Χορηγοί Επικοινωνίας

Κοσμοράδιο 95.1 | Plus 102.6 | More 103 | Think free | Thestival | Ka-Business | Thesout | Biscotto Thessaloniki | Biscotto.gr | Biscotto radio.gr | Biscotto members | Φιλμ νουάρ | Αυλαία | Thessalonikicityguide.gr

Γιάννης Δαλάκας
Δημόσιες Σχέσεις - Επικοινωνία «ΘΕΑ.ΜΑ.»
(Αριστοτέλειον - Αθήναιον)
Εθνικής Αμύνης 2, 546 21, Θεσσαλονίκη
Τ 2310 250 303 (εσωτ. 20)
K 6978 703 621



ΘΕΑ.ΜΑ. | ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΕΙΟΝ
Εθνικής Αμύνης 2, Θεσσαλονίκη - ΤΚ 546 21 | Τ. 2310 262 051| pr@aristoteleion.gr
aristoteleion.gr/ | https://www.facebook.com/theatroaristoteleion/?fref=ts | youtu.be/D2ESuAvA5es

hashtag: #theama
read more " “About Sex”,στο Αριστοτέλειον ΜΕ ΤΗΝ KATERINA BRANA "
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΟΤΕΡΑ »