Δευτέρα, 20 Ιουνίου 2016

ΜΕ ΕΙΣΟΔΟ ΕΛΕΥΘΕΡΗ = «ΜΙΚΗΣ ΘΕΟΔΩΡΑΚΗΣ Ο ΛΥΡΙΚΟΣ» στο Αμφιθέατρο του Κέντρου Πολιτισμού Τούμπας

«ΜΙΚΗΣ ΘΕΟΔΩΡΑΚΗΣ Ο ΛΥΡΙΚΟΣ» ΣΤΗΝ 4η ΔΗΜΟΤΙΚΗ ΚΟΙΝΟΤΗΤΑ


Συναυλία με τίτλο «Μίκης Θεοδωράκης, ο λυρικός» διοργανώνει η 4η Δημοτική Κοινότητα, σε συνεργασία με την Χορωδία «ΕΛΛΗΧΟΣ» του Ι. Ν.  Μεταμορφώσεως του Σωτήρος, με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα της Μουσικής, την Τρίτη 21 Ιουνίου 2016, στις 21.00, στο Αμφιθέατρο του Κέντρου Πολιτισμού Τούμπας (Κλεάνθους 57).
Θα ακουστούν 16 τραγούδια του Μίκη Θεοδωράκη σε νέες εναρμονίσεις. Η είσοδος θα είναι ελεύθερη.



read more " ΜΕ ΕΙΣΟΔΟ ΕΛΕΥΘΕΡΗ = «ΜΙΚΗΣ ΘΕΟΔΩΡΑΚΗΣ Ο ΛΥΡΙΚΟΣ» στο Αμφιθέατρο του Κέντρου Πολιτισμού Τούμπας "
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΟΤΕΡΑ »

ΜΕ ΕΛΕΥΘΕΡΗ ΕΙΣΟΔΟ - Όσοι μυημένοι της καλής μουσικής αλλά και απλοί εραστές της .........προσέλθετε. Την Τρίτη 21 Ιουνίου και ώρα 20.30 στο Αρχαιολογικό μουσείο Θεσσαλονίκης.

Με αφορμή τον εορτασμό της Παγκόσμιας Ημέρας Μουσικής,
το Αρχαιολογικό Μουσείο Θεσσαλονίκης διοργανώνει συναυλία κλασσικής
μουσικής και .....όχι μόνο, με τίτλο «Music in summer»
με το μουσικό σύνολο Art Various.
Θα ακουσθούν αγαπημένες μελωδίες των Rossini, Brahms και Tschαikowsky στο πρώτο μέρος, ενώ το πρόγραμμα θα συνεχιστεί με ρομαντικά έργα του Dvorak και την ονειρική μουσική από το secret garden μέχρι την γλυκιά μελαγχολία του αργεντίνικου τάγκο του Astor Piazzolla.

Όσοι μυημένοι της καλής μουσικής αλλά και απλοί εραστές της .........προσέλθετε.

Την Τρίτη 21 Ιουνίου και ώρα 20.30 στο Αρχαιολογικό μουσείο Θεσσαλονίκης.

Παίζουν οι μουσικοί:
Μαριαλένα Παναγιωτοπούλου (υψίφωνος)
Ευαγγελία Κουζώφ (βιολί)
Χαράλαμπος Παπαδόπουλος (βιολοντσέλο)
Θανάσης Γοβατζιδάκης (πιάνο)

Video effects: Kostika Collaku


read more " ΜΕ ΕΛΕΥΘΕΡΗ ΕΙΣΟΔΟ - Όσοι μυημένοι της καλής μουσικής αλλά και απλοί εραστές της .........προσέλθετε. Την Τρίτη 21 Ιουνίου και ώρα 20.30 στο Αρχαιολογικό μουσείο Θεσσαλονίκης. "
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΟΤΕΡΑ »

Στην εγκατάσταση της ταινίας «Techniques of the Body» στο Αλατζά Ιμαρέτ, η έννοια του χρόνου αποτελεί αναπόσταστο κομμάτι της εμπειρίας και εμπλουτίζει το δίπολο λόγος/εικόνα. Το αρχειακό υλικό μπλέκεται με το σύγχρονο και το σημείο θέασης αλλάζει. Η προβολή στον κεντρικό τοίχο του μνημείου που φέρει εμφανή τα σημάδια της φθοράς, δημιουργεί μία ιδιαίτερη επιφάνεια ανάγνωσης του φιλμ των Γιάνναρη και Mazower που συνδέει το παρελθόν, το παρόν με την ίδια την πόλη.

ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΣΤΟ ΑΛΑΤΖΑ ΙΜΑΡΕΤ



Τα εγκαίνια της εγκατάστασης με έναυσμα την ταινία «Techniques of the Body» των Κωνσταντίνου Γιάνναρη και Mark Mazower θα πραγματοποιηθούν την Τρίτη 21 Ιουνίου 2016, 19.30, στο Αλατζά Ιμαρέτ (Κασσάνδρου 91-93, τηλ. 2310278587, 2313 318538).
Η εγκατάσταση θα διαρκέσει έως τις 21 Ιουλίου 2016 και θα λειτουργεί από Τρίτη έως Κυριακή από τις 11.00 έως τις 18.00, με την επιμέλεια της Αλίκης Τσιρλιάγκου.
Η ταινία «Techniques of the Body», που δημιουργήθηκε με την αποκλειστική δωρεά του Ιδρύματος Σταύρος Νιάρχος, εξερευνά τη μνήμη του πολέμου, της εξορίας και τις μαζικές μετακινήσεις πληθυσμών στο παρελθόν, θέτοντας το ερώτημα της δικής μας αντίδρασης στον αντίκτυπό τους σήμερα. Το ανθρώπινο σώμα κινείται, η κάμερα καταγράφει και επιβάλλει. Ποιος είναι ο ξένος στην πόλη; Ο φόβος, η ανάγκη και το καλωσόρισμα λειτουργούν διαδραστικά στην περίπτωση της ελληνικής εμπειρίας του σήμερα, αλλά και των προηγούμενων αιώνων.
Ο λόγος και η εικόνα σε ισότιμο δυναμικό ρόλο, επιβάλλονται στο χώρο σε παράλληλες και κοινές αφηγήσεις, μέσα από τα λόγια του ιστορικού Mark Mazower και τη ματιά του σκηνοθέτη Κωνσταντίνου Γιάνναρη.
Η παρουσίαση στο χώρο του Αλατζά Ιμαρέτ έχει ιδιαίτερη σημειολογία, τόσο γιατί στο παρελθόν προσέφερε το ίδιο φιλοξενία σε πρόσφυγες από τη Μικρά Ασία, αλλά συγχρόνως και διότι, μέσα από έξι αιώνες παρουσίας στην πόλη, αποτελεί ουσιαστικό μάρτυρα των ανατροπών της Ιστορίας και των μετακινήσεων πληθυσμών της από το 15ο αιώνα έως σήμερα.
 Στην εγκατάσταση της ταινίας «Techniques of the Body» στο Αλατζά Ιμαρέτ, η έννοια του χρόνου αποτελεί αναπόσταστο κομμάτι της εμπειρίας και εμπλουτίζει το δίπολο λόγος/εικόνα. Το αρχειακό υλικό μπλέκεται με το σύγχρονο και το σημείο θέασης αλλάζει. Η προβολή στον κεντρικό τοίχο του μνημείου που φέρει εμφανή τα σημάδια της φθοράς, δημιουργεί μία ιδιαίτερη επιφάνεια ανάγνωσης του φιλμ των Γιάνναρη και Mazower που συνδέει το παρελθόν, το παρόν με την ίδια την πόλη.
       


read more " Στην εγκατάσταση της ταινίας «Techniques of the Body» στο Αλατζά Ιμαρέτ, η έννοια του χρόνου αποτελεί αναπόσταστο κομμάτι της εμπειρίας και εμπλουτίζει το δίπολο λόγος/εικόνα. Το αρχειακό υλικό μπλέκεται με το σύγχρονο και το σημείο θέασης αλλάζει. Η προβολή στον κεντρικό τοίχο του μνημείου που φέρει εμφανή τα σημάδια της φθοράς, δημιουργεί μία ιδιαίτερη επιφάνεια ανάγνωσης του φιλμ των Γιάνναρη και Mazower που συνδέει το παρελθόν, το παρόν με την ίδια την πόλη. "
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΟΤΕΡΑ »

ΠΛΟΥΤΟΣ ΤΟΥ ΑΡΙΣΤΟΦΑΝΗ - Την Παρασκευή 1 Ιουλίου και το Σάββατο 2 Ιουλίου στο Φεστιβάλ Επιδαύρου και κατόπιν σε περιοδεία σε όλη τη χώρα, οι Γιώργος Κιμούλης, Γιάννης Μπέζος, Πέτρος Φιλιππίδης, παρουσιάζουν ένα νέο, φιλόδοξο ανέβασμα του έργου του Αριστοφάνη «Πλούτος».

«Ποτέ δεν βρέθηκε τέτοιο κακό για τους ανθρώπους σαν το χρήμα» (Σοφοκλής)

«Το χρήμα είναι ο χειρότερος θεσμός μέσ' στους ανθρώπους.» (Ευριπίδης)


«ΠΛΟΥΤΟΣ»
του Αριστοφάνη


Την Παρασκευή 1 Ιουλίου και το Σάββατο 2 Ιουλίου στο Φεστιβάλ Επιδαύρου και κατόπιν σε περιοδεία σε όλη τη χώρα, οι Γιώργος Κιμούλης, Γιάννης Μπέζος, Πέτρος Φιλιππίδης, παρουσιάζουν ένα νέο, φιλόδοξο ανέβασμα του έργου του Αριστοφάνη «Πλούτος». Παίζουν επίσης ο Τάσος Γιαννόπουλος και ο Αλμπέρτο Φάϊς, με 12μελή χορό ηθοποιών και μουσικών. Η σκηνοθεσία και η διασκευή είναι του Γιώργου Κιμούλη.

          Σύγχρονος του Πελοποννησιακού Πολέμου (431-404), που σήμανε την πτώση της Αθηναϊκής Δημοκρατίας, ο κορυφαίος κωμωδιογράφος της αρχαιότητας Αριστοφάνης πραγματεύεται με διεισδυτικότητα και ακρίβεια την έκπτωση των αξιών. Κεντρική θέση στα 11 σωζόμενα έργα του -οι Αλεξανδρινοί του αποδίδουν συνολικά 40- κρατά η σφοδρή κριτική του στην πολιτική, κοινωνική, ηθική και οικονομική κρίση κατά τη διάρκεια της εκπεσούσης αθηναϊκής δημοκρατίας, με λόγο σύγχρονο και τολμηρό – σε σημείο σοκαριστικό για τα δεδομένα της εποχής. Γεγονός που εξισορροπούσε έντεχνα με την εκλεπτυσμένη παράλληλη χρήση της γλώσσας και συμπυκνωμένα νοήματα που απομακρύνονταν από τους κώδικες της κωμωδίας, αγγίζοντας βαθιά το συναίσθημα των θεατών, κατορθώνοντας έτσι να εμποτίσει το κοινό του με τα μηνύματα που επιδίωκε να περάσει μέσω των έργων του. Ο «Πλούτος» παρουσιάστηκε το 388 π.Χ., στο τέλος περίπου του Κορινθιακού πολέμου. Η Αθήνα ήλπιζε σε ανάκτηση της αίγλης της – μάταια όμως, αφού η πολιτισμική κρίση ήταν βαθιά, η έκπτωση των ηθών έπληττε βάναυσα τον δημόσιο και ιδιωτικό βίο και η οικονομία κατέρρεε επιτρέποντας την επικράτηση των επιτηδείων, με την ανοχή βεβαίως της διεφθαρμένης πολιτικής και θρησκευτικής εξουσίας. Κι εδώ παρεμβαίνει με το έργο του ο Αριστοφάνης. Απογυμνώνει τους ηγέτες του και επαναφέρει το αίτημά του για δίκαιη πολιτεία, αναπτύσσοντας έναν προβληματισμό πάνω στην άδικη κατανομή του πλούτου και στην έκρηξη της διαφθοράς.

Το έργο:
Ο Χρεμύλος, πνιγμένος στα χρέη, αναζητά στο Μαντείο των Δελφών χρησμό για τον σωστό τρόπο να μεγαλώσει το γιο του: τίμιο και φτωχό ή πλούσιο και απατεώνα; Η Πυθία, όπως πάντα ομιχλώδης, τον προτρέπει να πάρει σπίτι του τον πρώτο που θα συναντήσει αποχωρώντας από το Μαντείο. Αυτός είναι ένας τυφλός γέρος, ο Θεός Πλούτος, τιμωρημένος από τον Δία για να μη βλέπει που μοιράζει τα πλούτη, ο οποίος αρνείται να θεραπευτεί γιατί φοβάται την οργή του Θεού. Μεταπείθεται ωστόσο από τον Χρεμύλο και τον υπηρέτη του, Καρίωνα , ώστε να διαθέτει τον πλούτο σε όσους τον αξίζουν και όχι στους φαύλους ρήτορες και τους απατεώνες. Η θεά Πενία παρεμβαίνει και προσπαθεί να πείσει πως ο πλούτος θα καταστρέψει τους πολίτες, μιας και οι φτωχοί θα επαναπαυθούν, με αποτέλεσμα να γίνουν τεμπέληδες. Εξανίστανται επίσης όλοι οι επιτήδειοι -των ιερέων μη εξαιρουμένων- οι οποίοι χάνουν τα προνόμιά τους.

Σημείωμα σκηνοθέτη:
Στη σύγχρονη κοινωνία, όπου το χρήμα αποτελεί πλέον το θεμέλιο ολόκληρου του συστήματος αξιών, η συγκεκριμένη παράσταση επικεντρώνει την ερμηνεία αυτής της Αριστοφανικής κωμωδίας, σ’ ένα γεγονός που σχεδόν τις περισσότερες παραβλέπεται: στο ότι ο ποιητής στο τέλος του έργου εγκαθιστά το Θεό Πλούτο στο ίδιο το κράτος, δίδοντας έτσι στους πολίτες τη δυνατότητα, απ’ τη στιγμή που όλα τα αναγκαία αγαθά θα είναι δημόσια, να αναζητήσουν τον πραγματικό πλούτο στις ιδέες και στις αξίες, που ίσως έχουν ξεχάσει.


Μετάφραση:  Κ.Χ. Μύρης
Σκηνοθεσία - Διασκευή: Γιώργος Κιμούλης
Σκηνικά: Γιώργος Πάτσας
Κοστούμια:  Σοφία Νικολαϊδη
Μουσική:  Γιώργος Ανδρέου
Στίχοι:  Ισαάκ Σούσης
Φωτισμοί: Λευτέρης Παυλόπουλος
Κινησιολογική επιμέλεια: Ελπίδα Νίνου, Θανάσης Γιαννακόπουλος
Μουσική διδασκαλία: Παναγιώτης Τσεβάς
Βοηθός σκηνοθέτη: Νίκη Παλληκαράκη
Παραγωγή: Αφοί Τάγαρη σε συνεργασία με το ΔΗ.ΠΕ.ΘΕ. Βεροίας

Παίζουν:
Γιώργος Κιμούλης (Πλούτος & Πενία), Γιάννης Μπέζος (Χρεμύλος), Πέτρος Φιλιππίδης (Καρίων).

Παίζουν επίσης:
Τάσος Γιαννόπουλος (Βλεψίδημος, Συκοφάντης Γριά, Ερμής), Αλμπέρτο Φάϊς (Δίκαιος & Ιερέας)

Χορός:  Γκιζέλη Χριστέλα, Δαβάκη Βερόνικα, Ζησάκης Ευθύμης, Ζουγανέλης Αλέξανδρος, Κατσώλης Παναγιώτης, Μαούτσου Κατερίνα, Σπατιώτη Χριστίνα, Στασινοπούλου Ντένια, Τσαβά Ειρήνη, Τσιμπρικίδου Ελένη, Τσουρής Γιώργης, Χιώτης Χάρης

Υπεύθυνη επικοινωνίας & προβολής:
Μαρένα Καδιγιαννοπούλου (6972 303 800)

ΠΡΟΠΩΛΗΣΗ: Viva.gr


ΠΛΟΥΤΟΣ-ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ 2016  
     
ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΕΣ    
ΙΟΥΛΙΟΣ    
ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ 1/7 ΕΠΙΔΑΥΡΟΣ ΑΡΧΑΙΟ ΘΕΑΤΡΟ ΕΠΙΔΑΥΡΟΥ
ΣΑΒΒΑΤΟ 2/7 ΕΠΙΔΑΥΡΟΣ ΑΡΧΑΙΟ ΘΕΑΤΡΟ ΕΠΙΔΑΥΡΟΥ
ΚΥΡΙΑΚΗ 3/7    
ΔΕΥΤΕΡΑ 4/7 ΛΑΡΙΣΑ  ΚΗΠΟΘΕΑΤΡΟ ΑΛΚΑΖΑΡ ΛΑΡΙΣΑΣ
ΤΡΙΤΗ 5/7 ΤΡΙΚΑΛΑ  ΥΠΑΙΘΡΙΟ ΔΜΟΤΙΚΟ ΘΕΑΤΡΟ ΦΡΟΥΡΙΟ ΤΡΙΚΑΛΩΝ
ΤΕΤΑΡΤΗ 6/7  ΒΕΡΟΙΑ  ΘΕΑΤΡΟ ΑΛΣΟΥΣ ΜΕΛΙΝΑ ΜΕΡΚΟΥΡΗ ΒΕΡΟΙΑΣ
ΠΕΜΠΤΗ 7/7 ΓΙΑΝΝΙΤΣΑ  ΑΝΟΙΧΤΟ ΘΕΑΤΡΟ ΓΙΑΝΝΙΤΣΩΝ
ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ 8/7 ΙΩΑΝΝΙΝΑ ΑΝΟΙΧΤΟ ΘΕΑΤΡΟ Ε.Η.Μ. ΦΡΟΝΤΖΟΣ-ΓΙΑΝΝΕΝΑ
ΣΑΒΒΑΤΟ 9/7 ΚΕΡΚΥΡΑ ΘΕΑΤΡΟ ΜΟΝ ΡΕΠΟ- ΡΕΝΑ ΒΛΑΧΟΠΟΥΛΟΥ-ΚΕΡΚΥΡΑ
ΚΥΡΙΑΚΗ 10/7 ΠΡΕΒΕΖΑ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΚΗΠΟΘΕΑΤΡΟ ΠΡΕΒΕΖΑΣ ΓΙΑΝΝΗΣ ΡΙΤΣΟΣ
ΔΕΥΤΕΡΑ 11/7 ΛΕΥΚΑΔΑ ΑΝΟΙΧΤΟ ΘΕΑΤΡΟ ΔΗΜΟΥ ΛΕΥΚΑΔΑΣ
ΤΡΙΤΗ 12/7 ΠΑΤΡΑ  ΡΩΜΑΙΚΟ ΩΔΕΙΟ ΠΑΤΡΑΣ
ΤΕΤΑΡΤΗ 13/7 ΦΛΟΚΑ-ΑΡΧΑΙΑ ΟΛΥΜΠΙΑ ΑΝΟΙΧΤΟ ΘΕΑΤΡΟ ΦΛΟΚΑ
ΠΕΜΠΤΗ 14/7    
ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ 15/7 ΒΕΑΚΕΙΟ ΒΕΑΚΕΙΟ ΠΕΙΡΑΙΑΣ
ΣΑΒΒΑΤΟ 16/7 ΠΑΠΑΓΟΥ ΚΗΠΟΘΕΑΤΡΟ ΠΑΠΑΓΟΥ
ΚΥΡΙΑΚΗ 17/7 ΠΑΠΑΓΟΥ ΚΗΠΟΘΕΑΤΡΟ ΠΑΠΑΓΟΥ
ΔΕΥΤΕΡΑ 18/7 ΠΕΤΡΑ  ΘΕΑΤΡΟ ΠΕΤΡΑΣ
ΤΡΙΤΗ 19/7 ΑΙΓΙΟ ΥΠΑΙΘΡΙΟ ΘΕΑΤΡΟ ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΠΑΠΠΑΣ- ΑΙΓΙΟ
ΤΕΤΑΡΤΗ 20/7    
ΠΕΜΠΤΗ 21/7 ΒΥΡΩΝΑΣ  ΘΕΑΤΡΟ ΒΡΑΧΩΝ-ΒΥΡΩΝΑΣ
ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ 22/7 ΣΑΛΑΜΙΝΑ ΕΥΡΙΠΙΔΕΙΟ ΘΕΑΤΡΟ ΣΑΛΑΜΙΝΑΣ
ΣΑΒΒΑΤΟ 23/7 ΠΟΡΤΟ ΡΑΦΤΗ  ΣΙΝΕ  ΑΛΕΞ ΠΟΡΤΟ ΡΑΦΤΗ
ΚΥΡΙΑΚΗ  24/7    
ΔΕΥΤΕΡΑ 25/7 ΗΡΑΚΛΕΙΟ  ΘΕΑΤΡΟ ΝΙΚΟΣ ΚΑΖΑΝΤΖΑΚΗΣ-ΗΡΑΚΛΕΙΟ
ΤΡΙΤΗ 26/7 ΗΡΑΚΛΕΙΟ  ΘΕΑΤΡΟ ΝΙΚΟΣ ΚΑΖΑΝΤΖΑΚΗΣ- ΗΡΑΚΛΕΙΟ
ΤΕΤΑΡΤΗ 27/7 ΡΕΘΥΜΝΟ  ΘΕΑΤΡΟ ΕΡΩΦΙΛΗ-ΡΕΘΥΜΝΟ
ΠΕΜΠΤΗ 28/7 ΧΑΝΙΑ  ΘΕΑΤΡΟ ΑΝΑΤΟΛΙΚΗΣ ΤΑΦΡΟΥ-ΧΑΝΙΑ
ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ 29/7 ΧΑΝΙΑ  ΘΕΑΤΡΟ ΑΝΑΤΟΛΙΚΗΣ ΤΑΦΡΟΥ- ΧΑΝΙΑ
ΣΑΒΒΑΤΟ 30/7    
ΚΥΡΙΑΚΗ 31/7  ΣΠΑΡΤΗ ΣΑΙΝΟΠΟΥΛΕΙΟ ΣΠΑΡΤΗΣ
ΑΥΓΟΥΣΤΟΣ    
ΔΕΥΤΕΡΑ 1/8 ΜΕΣΣΗΝΗ  ΑΡΧΑΙΟ ΘΕΑΤΡΟ ΜΕΣΣΗΝΗΣ
ΤΡΙΤΗ 2/8 ΗΛΙΔΑ  ΑΡΧΑΙΟ ΘΕΑΤΡΟ ΗΛΙΔΑΣ
ΤΕΤΑΡΤΗ 3/8 ΟΙΝΙΑΔΕΣ  ΑΡΧΑΙΟ ΘΕΑΤΡΟ ΟΙΝΙΑΔΩΝ
ΠΕΜΠΤΗ 4/8 ΔΕΛΦΟΙ  ΘΕΑΤΡΟ ΦΡΥΝΙΧΟΥ ΔΕΛΦΟΙ
ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ 5/8 ΜΟΥΔΑΝΙΑ ΑΝΟΙΧΤΟ ΘΕΑΤΡΟ ΝΕΩΝ ΜΟΥΔΑΝΙΩΝ
ΣΑΒΒΑΤΟ 6/8 ΔΙΟΝ  ΑΡΧΑΙΟ ΘΕΑΤΡΟ ΔΙΟΝ
ΚΥΡΙΑΚΗ 7/8  ΚΑΣΣΑΝΔΡΑ ΘΕΑΤΡΟ ΣΙΒΗΡΗΣ
ΔΕΥΤΕΡΑ 8/8 ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΥΠΟΛΗ  ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΚΗΠΟΘΕΑΤΡΟ ΠΑΡΚΟΥ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΥΠΟΛΗΣ
ΤΡΙΤΗ 9/8 ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΥΠΟΛΗ  ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΚΗΠΟΘΑΤΡΟ ΠΑΡΚΟΥ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΥΠΟΛΗΣ
ΤΕΤΑΡΤΗ 10/8 ΚΟΜΟΤΗΝΗ  ΘΕΡΙΝΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΘΕΑΤΡΟ  ΚΟΜΟΤΗΝΗΣ
ΠΕΜΠΤΗ 11/8 ΑΜΦΙΠΟΛΗ  ΑΡΧΑΙΟ ΘΕΑΤΡΟ ΑΜΦΙΠΟΛΗΣ
ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ 12/8 ΚΑΒΑΛΑ ΦΙΛΙΠΠΩΝ ΑΡΧΑΙΟ ΘΕΑΤΡΟ ΦΙΛΙΠΠΩΝ
ΣΑΒΒΑΤΟ 13/8 ΚΑΒΑΛΑ ΦΙΛΙΠΠΩΝ ΑΡΧΑΙΟ ΘΕΑΤΡΟ ΦΙΛΙΠΠΩΝ
ΚΥΡΙΑΚΗ 14/8    
ΔΕΥΤΕΡΑ 15/8    
ΤΡΙΤΗ 16/8    
ΤΕΤΑΡΤΗ 17/8    
ΠΕΜΠΤΗ 18/8    
ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ 19/8    
ΣΑΒΒΑΤΟ 20/8    
ΚΥΡΙΑΚΗ 21/8    
ΔΕΥΤΕΡΑ 22/8    
ΤΡΙΤΗ 23/8    
ΤΕΤΑΡΤΗ 24/8    
ΠΕΜΠΤΗ 25/8 Ν. ΜΑΚΡΗ ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΟ & ΑΘΛΗΤΙΚΟ ΠΑΡΚΟ Ν. ΜΑΚΡΗΣ
ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ 26/8 ΚΑΤΡΑΚΕΙΟ ΚΑΤΡΑΚΕΙΟ 
ΣΑΒΒΑΤΟ 27/8 ΧΑΛΚΙΔΑ ΘΕΑΤΡΟ ΟΡΕΣΤΗΣ ΜΑΚΡΗΣ- ΧΑΛΚΙΔΑ
ΚΥΡΙΑΚΗ 28/8    
ΔΕΥΤΕΡΑ 29/8 ΛΑΜΙΑ ΦΕΣΤΙΒΑΛ ΟΙΤΗΣ-ΛΕΛΕΙΚΑ ΥΠΑΤΗΣ
ΤΡΙΤΗ 30/8 ΒΟΛΟΣ ΘΕΡΙΝΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΘΕΑΤΡΟ ΒΟΛΟΥ ΜΕΛΙΝΑ ΜΕΡΚΟΥΡΗ
ΤΕΤΑΡΤΗ 31/8 ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ  ΘΕΑΤΡΟ ΔΑΣΟΥΣ
ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟΣ    
ΠΕΜΠΤΗ 1/9 ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ  ΘΕΑΤΡΟ ΔΑΣΟΥΣ
ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ 2/9 ΣΕΡΡΕΣ ΑΝΟΙΧΤΟ ΑΜΦΙΘΕΑΤΡΟ ΤΕΙ ΣΕΡΡΩΝ
ΣΑΒΒΑΤΟ 3/9 ΚΟΖΑΝΗ   ΥΠΑΙΘΡΙΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΘΕΑΤΡΟ ΚΟΖΑΝΗΣ
ΚΥΡΙΑΚΗ 4/9 ΠΤΟΛΕΜΑΪΔΑ ΥΠΑΙΘΡΙΟ ΘΕΑΤΡΟ ΠΤΟΛΕΜΑΙΔΑΣ
ΔΕΥΤΕΡΑ 5/9 ΚΑΡΔΙΤΣΑ  ΑΝΟΙΧΤΟ ΘΕΑΤΡΟ ΜΗΤΡΟΠΟΛΗΣ
ΤΡΙΤΗ 6/9 ΑΙΓΑΛΕΩ  ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΘΕΑΤΡΟ ΑΛΕΞΗΣ ΜΙΝΩΤΗΣ
ΤΕΤΑΡΤΗ 7/9    
ΠΕΜΠΤΗ 8/9 ΓΑΛΑΤΣΙ ΘΕΑΤΡΟ ΑΛΣΟΥΣ ΒΕΙΚΟΥ
ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ 9/9 ΚΟΡΥΔΑΛΛΟΣ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΑΜΦΙΘΕΑΤΡΟ ΚΟΡΥΔΑΛΛΟΥ Θ. ΒΕΓΓΟΣ
ΣΑΒΒΑΤΟ 10/9 ΜΕΝΙΔΙ ΘΕΑΤΡΟ ΜΙΚΗΣ ΘΕΟΔΩΡΑΚΗΣ -ΑΧΑΡΝΑΙ
ΚΥΡΙΑΚΗ 11/9    
ΔΕΥΤΕΡΑ 12/9 ΗΛΙΟΥΠΟΛΗ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΘΕΑΤΡΟ ΑΛΣΟΥΣ Δ. ΚΙΝΤΗΣ
ΤΡΙΤΗ 13/9 ΗΛΙΟΥΠΟΛΗ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΘΕΑΤΡΟ ΑΛΣΟΥΣ Δ. ΚΙΝΤΗΣ
     
ΠΕΜΠΤΗ 15/9 Ν. ΣΜΥΡΝΗ ΘΕΑΤΡΟ ΑΛΣΟΥΣ ΝΕΑΣ ΣΜΠΥΡΝΗΣ
     
     
     
     
     
     
     
read more " ΠΛΟΥΤΟΣ ΤΟΥ ΑΡΙΣΤΟΦΑΝΗ - Την Παρασκευή 1 Ιουλίου και το Σάββατο 2 Ιουλίου στο Φεστιβάλ Επιδαύρου και κατόπιν σε περιοδεία σε όλη τη χώρα, οι Γιώργος Κιμούλης, Γιάννης Μπέζος, Πέτρος Φιλιππίδης, παρουσιάζουν ένα νέο, φιλόδοξο ανέβασμα του έργου του Αριστοφάνη «Πλούτος». "
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΟΤΕΡΑ »

ΜΗΔΕΙΑ - LUST -Το Διεθνές Εργαστήριο Έρευνας Παραστατικών Τεχνών AlmaKalma παρουσιάζει στο ΦΙΞ in art την εργασία του πάνω στον μύθο της Μήδειας, μια ριζοσπαστική performance βασισμένη στο έργο του Heiner Müller Μήδειας Υλικό, σε συμπλοκή με το ποίημα Cascando του Samuel Beckett.

ΜΗΔΕΙΑ-LUST
από το Διεθνές Εργαστήριο Έρευνας Παραστατικών Τεχνών AlmaKalma


Το Διεθνές Εργαστήριο Έρευνας Παραστατικών Τεχνών AlmaKalma παρουσιάζει στο ΦΙΞ in art την εργασία του πάνω στον μύθο της Μήδειας, μια ριζοσπαστική performance βασισμένη στο έργο του Heiner Müller Μήδειας Υλικό, σε συμπλοκή με το ποίημα Cascando του Samuel Beckett.

Προσεγγίζοντας το έργο με εργαλεία τη Βιο-δυναμική και τον Παριστάμενο Ποιητικό Λόγο, τις μεθόδους του Εργαστηρίου για το σώμα και τον λόγο, η Μήδεια αποκτά μορφή μέσα από τις σωματικές δράσεις που αποτυπώνουν τα βιώματα του performer, όπως αυτά προκύπτουν με αφορμή λέξεις του κειμένου, λέξεις που παύουν να είναι φορείς νοημάτων, εντοπίζονται ως σημαίνοντα και επανανοηματοδοτούνται σε παρόντα χρόνο, στη διάρκεια της performance.
Σε αυτό το πλαίσιο, η Μήδεια δεν υπάρχει πριν και μετά. Γίνεται αυτό που παρίσταται κάθε στιγμή του performing, δημιουργείται στο εδώ και το τώρα. Ένα εδώ που πλαισιώνεται από εικαστικά και ηχητικά τοπία που ενσωματώνουν και ενσωματώνονται από τον performer και ένα τώρα που μένει ανοιχτό στην ερμηνεία του θεατή-μάρτυρα της κάθε στιγμής.
Μήδεια. Παιδοκτόνος, απατημένη σύζυγος ή βάρβαρη; Τίποτα από αυτά. Γυναίκα; «Μήτε γυναίκα. Μήτε άνδρας». Μια μορφή που αναζητά την ταυτότητά της. Μια μορφή που, μέσα στην έκσταση του Έρωτα, αναζητά την απόλαυση. Μήδεια-Lust.

Συντελεστές
Σύνθεση Κειμένων – Σκηνοθετική Διδασκαλία: Ιωάννης Μήτρου
Μορφή (Μήδεια): Μάρω Θεοδοσίου
Φωτιστικά Τοπία: Διονύσης Ζαφειρίδης
Εικαστική Φωτογραφία: Βασίλης Καρκατσέλης
Εγκατάσταση: Ιωάννης Μήτρου

Πληροφορίες:
Χώρος:
ΦΙΞ in art, 26ης Οκτωβρίου 15, Θεσσαλονίκη
Παραστάσεις:
24 – 25 Ιουνίου και 1 – 2 Ιουλίου στις 21:30 (ώρα προσέλευσης: 21:00)
Τιμές εισιτηρίων:
Γενική Είσοδος 12€ | Μειωμένο 8€
Τηλέφωνο & email επικοινωνίας: 2310 500 034 & inartngo@gmail.com


read more " ΜΗΔΕΙΑ - LUST -Το Διεθνές Εργαστήριο Έρευνας Παραστατικών Τεχνών AlmaKalma παρουσιάζει στο ΦΙΞ in art την εργασία του πάνω στον μύθο της Μήδειας, μια ριζοσπαστική performance βασισμένη στο έργο του Heiner Müller Μήδειας Υλικό, σε συμπλοκή με το ποίημα Cascando του Samuel Beckett. "
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΟΤΕΡΑ »