Πέμπτη, 5 Ιουλίου 2012

"Ο ΤΥΧΑΙΟΣ ΘΑΝΑΤΟΣ ΕΝΟΣ ΑΝΑΡΧΙΚΟΥ"-ΘΕΑΤΡΟ ΚΗΠΟΥ “ΓΙΟΡΤΕΣ ΑΝΟΙΧΤΟΥ ΘΕΑΤΡΟΥ” Παρασκευή 6, Σάββατο 7 & Κυριακή 8 Ιουλίου


Ντάριο Φο
"Η ΚΩΜΩΔΙΑ ΤΟΥ ΤΥΧΑΙΟΥ ΘΑΝΑΤΟΥ
ΕΝΟΣ ΑΝΑΡΧΙΚΟΥ"



Κ ω μ ω δ ί α


Συντελεστές:
Μετάφραση: ΑΝΝΑ ΒΑΡΑΒΑΡΕΣΟΥ
Σκηνοθεσία: ΣΠΥΡΟΣ ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ
Σκηνικά- Κοστούμια: ΣΑΒΒΑΣ ΠΑΣΧΑΛΙΔΗΣ
Μουσική & Τραγούδια: ΚΙΤΡΙΝΑ ΠΟΔΗΛΑΤΑ
Φωτισμοί: ΑΝΔΡΕΑΣ ΜΠΕΛΛΗΣ
Β. Σκηνοθέτης: ΑΡΓΥΡΗΣ ΠΑΥΛΙΔΗΣ
Ειδικά Εφφέ: ΑΦΟΙ ΑΛΑΧΟΥΖΟΙ



Παίζουν:
ΣΠΥΡΟΣ ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ, ΧΡΗΣΤΟΣ ΜΠΙΡΟΣ, ΤΑΣΟΣ ΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ,
ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ ΚΑΛΠΑΚΙΔΗΣ, ΣΤΕΛΛΙΟΣ ΠΕΤΣΟΣ, ΝΙΚΟΛΕΤΑ ΚΟΤΣΑΗΛΙΔΟΥ


ΛΙΓΑ ΛΟΓΙΑ ΓΙΑ ΤΟ ΕΡΓΟ:
Ύστερα από τη μεγάλη επιτυχία που γνώρισε κατά τη χειμερινή περίοδο 2010-2011, συνεχίστηκε και φέτος για δεύτερη χρονιά στο θέατρο "ΑΛ. ΑΛΕΛΑΝΔΡΑΚΗΣ" (πρώην Ριάλτο), η εκπληκτική κωμωδία του μεγάλου Ιταλού Νομπελίστα συγγραφέα-ηθοποιού Ντάριο Φο. Πρόκειται για μια ανελέητη σάτιρα κατά της εξουσίας με το γνωστό τρελό χιούμορ του Φο, που δεν αφήνει τίποτα όρθιο!
Ένας τρελός για δέσιμο, ειδικός στις μεταμφιέσεις (Σπύρος Παπαδόπουλος), διεισδύει στα γραφεία της κεντρικής Ασφάλειας, μεταμφιεσμένος σε ανώτατο ανακριτή του Υπουργείου Δικαιοσύνης, για να διαλευκάνει την υπόθεση της «αυτοκτονίας» ενός αναρχικού που έπεσε από τον 6ο όροφο της Ασφάλειας κατά τη διάρκεια της ανάκρισης. Κι από δω αρχίζει το.. γέλιο! Τρομοκρατημένοι οι μπάτσοι γίνονται έρμαια στην εξυπνάδα και στη φαντασία του τρελού, πέφτουν σε όλες τις παγίδες που τους στήνει, οι αντιφάσεις και τα ψέματα πάνε σύννεφο και από άγριοι και βλοσυροί, μεταμορφώνονται σιγά-σιγά σε κάτι αξιοθρήνητα ανθρωπάκια, που δέρνονται μεταξύ τους, είναι έτοιμοι να πηδήξουν κι αυτοί απ’ το παράθυρο, τραγουδάνε το pantiera rossa(!),
εκλιπαρούν τον τρελό για έλεος και… η κατηφόρα δεν έχει τέλος! Μέσα σε δύο ώρες η κεντρική Ασφάλεια γίνεται μπάχαλο!
Το έργο είναι γραμμένο για την Ιταλία του ’70, αλλά μοιάζει σαν να γράφτηκε χθες για την Ελλάδα.. του σήμερα! Μην το χάσετε!

Τιμές Εισιτηρίων:

Κανονικό 18 €
Μειωμένο/Φοιτητικό 15 €
Παιδικό (παιδιά κάτω των 12 ετών) 12 €
ΙΣΧΥΟΥΝ ΕΙΣΙΤΗΡΙΑ ΟΓΑ

ΩΡΑ ΕΝΑΡΞΗΣ: 9.15 μμ
read more " "Ο ΤΥΧΑΙΟΣ ΘΑΝΑΤΟΣ ΕΝΟΣ ΑΝΑΡΧΙΚΟΥ"-ΘΕΑΤΡΟ ΚΗΠΟΥ “ΓΙΟΡΤΕΣ ΑΝΟΙΧΤΟΥ ΘΕΑΤΡΟΥ” Παρασκευή 6, Σάββατο 7 & Κυριακή 8 Ιουλίου "
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΟΤΕΡΑ »

ΔΕΝ ΑΚΟΥΩ ΔΕΝ ΒΛΕΠΩ ΔΕΝ ΜΙΛΑΩ- ΣΤΟ ΘΈΑΤΡΟ ΚΉΠΟΥ ΘΕΣΣΑΛΟΝΊΚΗΣ 19 & 20 ΙΟΥΛΙΟΥ


ΔΕΝ ΑΚΟΥΩ ΔΕΝ ΒΛΕΠΩ ΔΕΝ ΜΙΛΑΩ




Στο Θέατρο Κήπου Θεσσαλονίκης
19 & 20 ΙΟΥΛΙΟΥ

300 παραστάσεις μετά, και σε ένα διάστημα που η φράση Δεν Ακούω Δεν Βλέπω Δεν Μιλάω μοιάζει να παίρνει ιδιαίτερο νόημα, ο κουφός, ο τυφλός και ο μουγγός της ιστορίας μας –μαζί με την καλή νεράιδα της ζωής τους- για δυο μοναδικές παραστάσεις στο Θέατρο Κήπου Θεσσαλονίκης.

Γιατί έχουν να θυμίσουν στο κοινό ότι η καθημερινότητα και η δυσκολίες της προσεγγίζονται πιο εύκολα με την αγάπη, την φιλία, την αξιοπρέπεια και την αισιοδοξία!

Το αγαπημένο έργο του Γιώργου Θεοδοσιάδη, ΔΕΝ ΑΚΟΥΩ ΔΕΝ ΒΛΕΠΩ ΔΕΝ ΜΙΛΑΩ σε σκηνοθεσία Χρήστου Χατζηπαναγιώτη.
Πρωταγωνιστούν οι Σπύρος Πούλης, Θανάσης Βισκαδουράκης και Σπύρος Σπαντίδας. Τον ρόλο της «καλής νεράιδας» παίζει η Δήμητρα Στογιάννη.

Ένας τυφλός. Ένας κουφός. Ένας μουγγός.
Είναι φίλοι, ζουν μαζί κι αντιμετωπίζουν από κοινού τις αντιξοότητες που δημιουργεί η καθημερινότητα και οι ειδικές τους δυνατότητες.

Σ’ αυτή την μικρή Βαβέλ, σ’ αυτήν την εντελώς ασυνήθιστη συνύπαρξη, ο κάθε ήρωας έχει αναπτύξει τον δικό του κώδικα για να επικοινωνεί με τους άλλους. Και τα καταφέρνουν τόσο… όσο… Κάποια στιγμή μπαίνει στην ζωή τους μια κοπέλα γεμάτη δύναμη και αισιοδοξία, ένας άγγελος της αγάπης. Και όλα αλλάζουν ξανά!!!
Το Δεν Βλέπω Δεν Ακούω Δεν Μιλάω, εμπνευσμένο από έναν παλιό Ινδικό μύθο για την υπομονή και την μακροθυμία απέναντι στις δυσκολίες της ζωής, είναι μια πολύ ιδιαίτερη, ξεκαρδιστική κωμωδία. Είναι όμως ταυτόχρονα ένα έργο για την συντροφικότητα, την αγάπη, την εκτίμηση, την φιλία, τον καθημερινό αγώνα και την αισιόδοξη προσέγγιση της ζωής, σε μια εποχή που οι μαύρες σκέψεις πληθαίνουν.

Κείμενο: Γιώργος Θεοδοσιάδης
Σκηνοθεσία: Χρήστος Χατζηπαναγιώτης
Επιμέλεια κειμένου: Χρήστος Χατζηπαναγιώτης, Δημήτρης Καντάς
Σκηνικά: Λεία Ασβεστά
Κοστούμια: Αλέξης Φούκος
Μουσική Επιμέλεια: Χρήστος Χατζηπαναγιώτης
Βοηθός Σκηνοθέτη: Δημήτρης Καντάς

Ώρα έναρξης : 9.15 μμ
Τιμές Εισιτηρίων: προπώληση 18€ κανονικό και 15 € φοιτητικό μαθητικό
Διάρκεια: 120’
read more " ΔΕΝ ΑΚΟΥΩ ΔΕΝ ΒΛΕΠΩ ΔΕΝ ΜΙΛΑΩ- ΣΤΟ ΘΈΑΤΡΟ ΚΉΠΟΥ ΘΕΣΣΑΛΟΝΊΚΗΣ 19 & 20 ΙΟΥΛΙΟΥ "
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΟΤΕΡΑ »

«Η ΡΩΣΙΚΉ ΠΡΩΤΟΠΟΡΊΑ ΣΤΟ ΦΕΣΤΙΒΆΛ ΟΛΎΜΠΟΥ. ΤΟ ΚΡΑΤΙΚΌ ΜΟΥΣΕΊΟ ΣΎΓΧΡΟΝΗΣ ΤΈΧΝΗΣ ΠΑΡΟΥΣΙΆΖΕΙ ΤΗΝ ΙΣΤΟΡΊΑ ΤΗΣ ΣΥΛΛΟΓΉΣ ΚΩΣΤΆΚΗ»




Έκθεση «Η Ρωσική Πρωτοπορία στο Φεστιβάλ Ολύμπου.
Το Κρατικό Μουσείο Σύγχρονης Τέχνης παρουσιάζει την ιστορία της συλλογής Κωστάκη»
Χώρος: Κέντρο Μεσογειακών Ψηφιδωτών, Δίον
7 Ιουλίου - 14 Οκτωβρίου 2012
Εγκαίνια: Σάββατο 7 Ιουλίου 2012, 19:30


Άλλη μία συνεργασία καταγράφεται για το Κρατικό Μουσείο Σύγχρονης Τέχνης (ΚΜΣΤ) με φορείς πολιτισμού της χώρας καθώς φέτος συμμετέχει για πρώτη φορά, στις εκδηλώσεις του 41ου Φεστιβάλ Ολύμπου με την έκθεση «Η Ρωσική Πρωτοπορία στο Φεστιβάλ Ολύμπου. Το ΚΜΣΤ παρουσιάζει την ιστορία της συλλογής Κωστάκη». Η έκθεση, που προέκυψε μετά από σχετική πρόσκληση του Οργανισμού Φεστιβάλ Ολύμπου, θα φιλοξενηθεί στις αίθουσες του Κέντρου Μεσογειακών Ψηφιδωτών του Δίου, από τις 7 Ιουλίου έως τις 14 Οκτωβρίου 2012 και θα πλαισιωθεί από εκπαιδευτικά προγράμματα, ξεναγήσεις και ημερίδα (Εγκαίνια: Σάββατο 7 Ιουλίου, 19:30. Για περισσότερες πληροφορίες για τις ώρες λειτουργίας και τα προγράμματα, επικοινωνήστε με τα γραφεία του Φεστιβάλ τηλ. 2351076041 & info@festivalolympou.gr),. Η επιμέλεια της έκθεσης ανήκει στην ιστορικό τέχνης και επιμελήτρια του ΚΜΣΤ, Αγγελική Χαριστού.

Η έκθεση / Εκπαιδευτικά προγράμματα-ξεναγήσεις / Ημερίδα
Στην έκθεση «Η Ρωσική Πρωτοπορία στο Φεστιβάλ Ολύμπου. Το ΚΜΣΤ παρουσιάζει την ιστορία της συλλογής Κωστάκη» παρουσιάζονται σε χρονολογική σειρά αντιπροσωπευτικά έργα της συλλογής σε πιστά αντίγραφα, καθώς και από ψηφιακές εκτυπώσεις του φωτογραφικού υλικού του Αρχείου Κωστάκη, τμήμα του οποίου εκτίθεται για πρώτη φορά, ενώ ένας ειδικά διαμορφωμένος εκθεσιακός χώρος είναι αφιερωμένος στο συλλέκτη Γιώργο Κωστάκη.
Στην κεντρική αίθουσα «Κλειώ» του Κέντρου Μεσογειακών Ψηφιδωτών του Δίου παρουσιάζεται η ιστορία και η εξέλιξη της Ρωσικής Πρωτοπορίας με έργα από το 1900 έως τα τέλη της δεκαετίας του 1920, τα οποία εκπροσωπούν τα σημαντικότερα καλλιτεχνικά κινήματα της εποχής, αλλά και με σύγχρονες ανακατασκευές από σχέδια της συλλογής, δημιουργίες του γλύπτη και υπεύθυνου τεχνικού του ΚΜΣΤ Γιώργου Ευσταθουλίδη. Στην αίθουσα «Θάλεια» οι θεατές θα έχουν την ευκαιρία να δουν φωτογραφικά ντοκουμέντα και πορτρέτα των Ρώσων καλλιτεχνών, ενώ η αίθουσα «Ερατώ» είναι αφιερωμένη στο συλλέκτη Γιώργο Κωστάκη και περιλαμβάνει φωτογραφίες του διαμερίσματός του, που στις δεκαετίες 1960 και 1970 αποτελούσε ένα «άτυπο» μουσείο μοντέρνας τέχνης στη Μόσχα.
Στη διάρκεια της έκθεσης θα πραγματοποιούνται ξεναγήσεις για το κοινό και εκπαιδευτικά προγράμματα ενώ την Τετάρτη 18 Ιουλίου 2012, στον ίδιο χώρο θα πραγματοποιηθεί σχετική ημερίδα, ανοιχτή για το κοινό, με το εξής πρόγραμμα:
«Η Συλλογή έργων τέχνης του Γ. Κωστάκη του Κρατικού Μουσείου Σύγχρονης Τέχνης»
Χώρος: Δίον, Κέντρο Μεσογειακών Ψηφιδωτών
20.30 – 21.00: Μαρία Τσαντσάνογλου, Ιστορικός Τέχνης - Διευθύντρια του ΚΜΣΤ, «Ο συλλέκτης Γ. Κωστάκης και η συλλογή του Κρατικού Μουσείου Σύγχρονης Τέχνης»
21.00 – 21.30: Αγγελική Χαριστού, Ιστορικός Τέχνης – Επιμελήτρια Συλλογής & Αρχείου Κωστάκη ΚΜΣΤ, «Τα κινήματα της Ρωσικής Πρωτοπορίας»
Θα ακολουθήσει συζήτηση και μικρή ξενάγηση στους χώρους της έκθεσης
Συντονίζει ο Νίκος Γραίκος, Ιστορικός Τέχνης

Το Φεστιβάλ Ολύμπου
Το Φεστιβάλ Ολύμπου αποτελεί εδώ και πολλά χρόνια το κορυφαίο πολιτιστικό γεγονός της Πιερίας και ευρύτερα της Μακεδονίας και Θεσσαλίας με πανελλήνια εμβέλεια και διεθνή προοπτική.
Όλες οι εκδηλώσεις του Φεστιβάλ Ολύμπου πραγματοποιούνται σε μεγάλης ιστορικής και αρχαιολογικής σημασίας χώρους όπως το Αρχαίο θέατρο του Δίου, το Βυζαντινό Κάστρο του Πλαταμώνα και στον Βυζαντινό Ναό της Παναγίας στην Κονταριώτισσα.
Το Φεστιβάλ Ολύμπου συντελεί στην ανάπτυξη της πολιτιστικής και οικονομικής ζωής του νομού Πιερίας, αφού το κοινό του αποτελείται από κατοίκους όλης της Μακεδονίας και ιδιαίτερα των όμορων νομών Λάρισας, Θεσσαλονίκης, Ημαθίας και Κοζάνης.
Υπεύθυνος φορέας για την υλοποίηση των εκδηλώσεων είναι ο «Οργανισμός Φεστιβάλ Ολύμπου», φορέας πολιτισμού, μη κερδοσκοπικός, τα μέλη του οποίου είναι άνθρωποι των γραμμάτων, της τέχνης και εκπρόσωποι όλων των φορέων της Πιερίας και της Τοπικής Αυτοδιοίκησης.
Το πλήρες πρόγραμμα του Φεστιβάλ είναι διαθέσιμο στην ιστοσελίδα του Φεστιβάλ www.festivalolympou.gr

Η συλλογή Κωστάκη στο Κρατικό Μουσείο Σύγχρονης Τέχνης
Η συλλογή Κωστάκη απαρτίζεται από 1277 έργα τέχνης (πίνακες ζωγραφικής, σχέδια, κατασκευές, κεραμικά κ.α.) σημαντικών καλλιτεχνών της ρωσικής πρωτοπορίας, όπως οι Κ. Μαλέβιτς, Λ. Ποπόβα, Β. Τάτλιν, Α. Ρότσενκο, Ι. Κλιουν, Γ. Κλούτσις, Σ. Νικρίτιν, Ο. Ροζάνοβα, Β. Στεπάνοβα, Ν. Ουνταλτσόβα, Μ. Ματιούσιν, Π. Φιλόνοφ και πολλών άλλων. Η συλλογή είναι αντιπροσωπευτική όλων των ρευμάτων και των τάσεων της ρωσικής πρωτοπορίας, μιας από τις πιο ρηξικέλευθες και ενδιαφέρουσες περιόδους της παγκόσμιας τέχνης που άνθισε στη Ρωσία στις τρεις πρώτες δεκαετίες του 20ου αιώνα. Η αγορά της συλλογής Κωστάκη έγινε από το ελληνικό δημόσιο το Μάρτιο του 2000, και ανήλθε στο ποσό των 14,2 δις δρχ. Η συμφωνία υπογράφηκε ανάμεσα στην οικογένεια Κωστάκη και στη διοίκηση του ΚΜΣΤ. Προηγήθηκε η σύσταση διεθνούς επιτροπής ειδικών οι οποίοι εξέτασαν τη συλλογή, προέβησαν σε εκτίμηση της οικονομικής και καλλιτεχνικής αξίας της και τόνισαν την αυθεντικότητα και τη μοναδικότητά της. Η αγορά αυτή υπήρξε μία από τις πιο προνοητικές επενδύσεις του Υπουργείου Πολιτισμού στον χώρο του σύγχρονου πολιτισμού, το οποίο έδωσε την φύλαξη και διαχείριση της συλλογής στο νεοϊδρυθέν Κρατικό Μουσείο Σύγχρονης Τέχνης στη Θεσσαλονίκη. Μετά την αγορά της συλλογής περιήλθε ως δωρεά της οικογένειας Κωστάκη στο ΚΜΣΤ ένα πλούσιο αρχείο με πρωτότυπο υλικό (βιβλία, χειρόγραφα, φωτογραφίες, επιστολές, αφίσες κλπ.) που τεκμηριώνει τη συλλογή και την εποχή της ρωσικής πρωτοπορίας.
Ο συλλέκτης Γιώργος Κωστάκης
Ο Γιώργος Κωστάκης γεννήθηκε στη Μόσχα το 1913. Ο πατέρας του ήταν έμπορος από τη Ζάκυνθο και είχε εγκατασταθεί οικογενειακώς στη Μόσχα. Έζησε το μεγαλύτερο μέρος της ζωής του στη ρωσική πρωτεύουσα και εργάστηκε ως οδηγός στην ελληνική πρεσβεία μέχρι το 1940. Όταν η ελληνική πρεσβεία λόγω του πολέμου έκλεισε, ο Γ. Κωστάκης συνέχισε να εργάζεται στην καναδική πρεσβεία. Στα πλαίσια των επαγγελματικών του καθηκόντων συνόδευε ξένους διπλωμάτες στις επισκέψεις τους σε παλαιοπωλεία και οίκους τέχνης. Χωρίς να έχει ιδιαίτερη καλλιτεχνική παιδεία και επαφή με τη μοντέρνα τέχνη, προικισμένος όμως με ένα σπάνιο ένστικτο, εντυπωσιάστηκε όταν αντίκρισε το 1946 ένα πίνακα της Όλγας Ροζάνοβα. Από τότε άρχισε να ενδιαφέρεται για τη ρωσική πειραματική τέχνη των αρχών του 20ού αιώνα.
Ήρθε σε επαφή με τις οικογένειες και τον στενό κύκλο των καλλιτεχνών καθώς και με όσους καλλιτέχνες βρίσκονταν ακόμη στη ζωή και για τρεις τουλάχιστον δεκαετίες συγκέντρωνε μεθοδικά έργα «ρωσικής πρωτοπορίας» δημιουργώντας μια περίφημη συλλογή η οποία διέσωσε από την καταστροφή και τη λήθη αυτό το εξαιρετικά σημαντικό τμήμα της ευρωπαϊκής τέχνης του 20ου αιώνα. Σε πολλές περιπτώσεις αντιμετώπισε ιδιαίτερες δυσκολίες διότι το σταλινικό καθεστώς είχε θέσει σε απαγόρευση τα έργα της ρωσικής πρωτοπορίας, επιβάλλοντας στην τέχνη το δόγμα του σοσιαλιστικού ρεαλισμού. Ο ίδιος πίστευε ότι η παραγνώριση της τέχνης της «ρωσικής πρωτοπορίας» ήταν ένα τραγικό λάθος και ότι «οι άνθρωποι θα την χρειάζονταν και θα την εκτιμούσαν κάποια μέρα». Το 1977 ο Κωστάκης έφυγε από τη Μόσχα και εγκαταστάθηκε στην Ελλάδα αφήνοντας στην Πινακοθήκη Τρετιακόφ ένα σημαντικό μέρος της συλλογής του. Πέθανε στην Αθήνα το 1990. Το άλλο μέρος της συλλογής του που αποτελείται από 1277 έργα τέχνης αγοράσθηκε από το ελληνικό κράτος το 2000 και περιήλθε στο Κρατικό Μουσείο Σύγχρονης Τέχνης στη Θεσσαλονίκη.

Το διαμέρισμα του Γιώργου Κωστάκη στη Μόσχα και τα βιβλίο επισκεπτών
Το διαμέρισμα του Γιώργου Κωστάκη στη Μόσχα ήταν στις δεκαετίες 1960 και 1970 άμεσα συνδεδεμένο με την απαγορευμένη τέχνη της πρωτοπορίας και λειτουργούσε σαν ένα ανεπίσημο Μουσείο Μοντέρνας Τέχνης. Διανοούμενοι και καλλιτέχνες θυμούνται το περίφημο διαμέρισμα της λεωφόρου Βερνάτσκι, εκεί όπου σχεδόν καθημερινά συναντιόνταν οι πιο ανομοιογενείς παρέες: νέοι καλλιτέχνες, ξένοι διπλωμάτες και πολιτικοί, φοιτητές, συγγραφείς και δημιουργοί. Σε ατμόσφαιρα δημιουργικής ευφορίας, με μουσική και βότκα, συζητούσαν περιβαλλόμενοι από τοίχους καλυμμένους από την οροφή ως το δάπεδο με έργα ρωσικής πρωτοπορίας.
Έργα που τα χρόνια εκείνα δεν θα μπορούσαν να βρίσκονται εκτεθειμένα πουθενά αλλού, εκτός από το διαμέρισμα του Κωστάκη. Ο τρόπος που η ρωσική πρωτοπορία επηρέασε ορισμένους νεώτερους καλλιτέχνες, όπως τη Λίντια Μαστερκόβα, τον Φραντσίσκο Ινφάντε, τον Έντουαρντ Στέινμπεργκ κ.ά. διαμορφώθηκε σε μεγάλο βαθμό από την επαφή των καλλιτεχνών με τα έργα της ρωσικής πρωτοπορίας που βρίσκονταν στο διαμέρισμα του Γιώργου Κωστάκη. Στα τετράδια των επισκεπτών του διαμερίσματος του Κωστάκη στις δεκαετίες 1960 – 1970 διαβάζει κανείς συγκινητικές αφιερώσεις καλλιτεχνών, σπουδαστών, πολιτικών, ιστορικών και φιλότεχνων. Ανάμεσά τους ξεχωρίζουν οι σημειώσεις του Μαρκ Σαγκάλ, του Ανρί Καρτιέ-Μπρεσόν, του Αντρέι Βάϊντα, της Μάγιας Πλισέτσκαγια, της κόρης του Καζιμίρ Μαλέβιτς Ούνα, της συζύγου του Βασίλι Καντίνσκι Νίνας, του Έντουαρντ Κέννεντι, του Ντέιβιντ Ροκφέλερ και πολλών άλλων. Οι νέοι, τότε, Ρώσοι καλλιτέχνες Ανατόλι Ζβέρεφ, Βλαντίμιρ Γιάκοβλεφ, Φραντσίσκο Ινφάντε, Ολέγκ Βασίλιεφ, Λεφ Κροπιβνίτσκι, Αλεξάντρ Χαριτόνοφ, Ντμίτρι Πλαβίνσκι, Ίγκορ Μακαρέβιτς, Ίγκορ Βούλοχ, Λεονίντ Λαμμ κ.ά. σχεδιάζουν πρωτότυπες αφιερώσεις, όχι στον συλλέκτη, αλλά στον καλό φίλο και συμπαραστάτη Γιώργο Κωστάκη.















ΚΡΑΤΙΚΟ ΜΟΥΣΕΙΟ ΣΥΓΧΡΟΝΗΣ ΤΕΧΝΗΣ
Κολοκοτρώνη 21, Σταυρούπολη 56430, Θεσσαλονίκη
Τ: 2310 589140-1 & 3, F: 2310 600123
www.greekstatemuseum.com, info@greekstatemuseum.com

ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΣ ΦΕΣΤΙΒΑΛ ΟΛΥΜΠΟΥ
Σανταρόζα 1, 60100, Κατερίνη
Τ: 23510 76041, F: 2351076042
www.festivalolympou.gr, info@festivalolympou.gr

«Η Ρωσική Πρωτοπορία στο Φεστιβάλ Ολύμπου. Το Κρατικό Μουσείο Σύγχρονης Τέχνης παρουσιάζει την ιστορία της συλλογής Κωστάκη»
Κέντρο Μεσογειακών Ψηφιδωτών, Δίον
7 Ιουλίου - 14 Οκτωβρίου 2012
Εγκαίνια: Σάββατο 7 Ιουλίου 2012, 19:30

Τμήμα Δημοσίων Σχέσεων & Επικοινωνίας ΚΜΣΤ
press@greekstatemuseum.com
pr@greekstatemuseum.com
Τ: 2310 589152
read more " «Η ΡΩΣΙΚΉ ΠΡΩΤΟΠΟΡΊΑ ΣΤΟ ΦΕΣΤΙΒΆΛ ΟΛΎΜΠΟΥ. ΤΟ ΚΡΑΤΙΚΌ ΜΟΥΣΕΊΟ ΣΎΓΧΡΟΝΗΣ ΤΈΧΝΗΣ ΠΑΡΟΥΣΙΆΖΕΙ ΤΗΝ ΙΣΤΟΡΊΑ ΤΗΣ ΣΥΛΛΟΓΉΣ ΚΩΣΤΆΚΗ» "
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΟΤΕΡΑ »

ΜΠΛΕ HOT EVENT! ΣΆΒΒΑΤΟ 14 ΙΟΥΛΊΟΥ, WATERLAND


Μπλε hot event!
Σάββατο 14 Ιουλίου,
Waterland


Η Waterland θέλει να περνάτε καλά! Γι’ αυτό φροντίζει να εξασφαλίζει για εσάς διασκεδαστικά events, καλοκαιρινές συναυλίες με δημοφιλείς καλλιτέχνες, συναντήσεις με αγαπημένους ήρωες των παιδιών και μια σειρά από ευχάριστα γεγονότα και δρώμενα που κάνουν την επίσκεψή σας εκεί μία αξέχαστη εμπειρία.
Η Waterland δεν είναι απλά το μεγαλύτερο υδάτινο πάρκο της Ελλάδας. Είναι η νέα σας διέξοδος για ποιοτικό family fun και για νεανική δράση με άφθονη ενέργεια! Γιατί… πάντα κάτι συμβαίνει στην Waterland…!



Το Σάββατο 14 Ιουλίου, Waterland hot event με τους ανεπανάληπτους Μπλε!

15 χρόνια έχουν περάσει από τότε που το συγκρότημα έκπληξη της δεκαετίας του ‘90 εμφανίστηκε στην ελληνική μουσική σκηνή. Ήταν Δεκέμβριος του 1996.
Τα πλατινένια και χρυσά albums και οι εκατοντάδες πετυχημένες συναυλίες, καθιέρωσαν τους ΜΠΛΕ ως ένα από τα μεγαλύτερα ελληνικά συγκροτήματα με ιδιαίτερο ήχο και μοναδική αισθητική.
Φοβάμαι, Νιώθω ενοχές, Πιάνω φωτιά, Τον ίδιο το Θεό, Κόκκινο φιλί, Δε Θέλω, Μια φορά κι ένα καιρό και πολλά άλλα τραγούδια τους, ακούγονται με διαχρονική συνέχεια και τα εκρηκτικά live τους καθηλώνουν και τον πιο απαιτητικό ακροατή!
Ετοιμαστείτε να τους απολαύσετε ζωντανά, το Σάββατο 14 Ιουλίου, λίγο μετά τις 16:00, στην Waterland! Μόνο με το εισιτήριο εισόδου!

Info:
Σάββατο 14 Ιουλίου, Waterland, 5η οδός, Ταγαράδες, Θεσσαλονίκη
Ώρα έναρξης: 16:00 (το πάρκο ανοίγει από τις 10:00)
Είσοδος: Ελεύθερη για τους επισκέπτες του πάρκου (ισχύουν οι οικογενειακές και οι κάρτες απεριόριστων επισκέψεων)
Πληροφορίες & τιμές: 23920 72025 & www.waterland.gr

Επικοινωνία:
Ιωάννα Καραθανάση
Waterland S.A
Mob. +30 6977 802214
read more " ΜΠΛΕ HOT EVENT! ΣΆΒΒΑΤΟ 14 ΙΟΥΛΊΟΥ, WATERLAND "
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΟΤΕΡΑ »

ΘΕΡΙΝΗ ΣΚΗΝΗ ΚΘΒΕ: ΕΛΑ ΑΠΟΨΕ ΣΤΟΥ... ΜΕΛΑ‏



ΚΡΑΤΙΚΟ ΘΕΑΤΡΟ ΒΟΡΕΙΟΥ ΕΛΛΑΔΟΣ



ΘΕΡΙΝΗ ΣΚΗΝΗ
«Έλα απόψε στου… Μελά»
Έναρξη: Tρίτη 17/07/2012, στις 9.00 μ.μ

Το Κρατικό Θέατρο Βορείου Ελλάδος, σε συνεργασία με τον Δήμο Παύλου Μελά, εγκαινιάζει ένα καινούριο θεσμό, τη «Θερινή Σκηνή» στο ιστορικό πρώην στρατόπεδο του Παύλου Μελά, παρουσιάζοντας την επιθεώρηση «Έλα απόψε στου…Μελά».
Πρόκειται για μια πρωτότυπη σύνθεση επιθεωρησιακών κειμένων και τραγουδιών που σφράγισαν την πορεία αυτού του γνήσια ελληνικού και λαϊκού θεατρικού είδους, που παρουσιάζεται σε σκηνοθεσία Γιάννη Καλατζόπουλου από την Τρίτη 17 Ιουλίου 2012. Η ιστορική έρευνα και η επιλογή των κειμένων και των τραγουδιών έγιναν από τον Ιάσονα Τριανταφυλλίδη.


Από την πρώτη-πρώτη επιθεώρηση, το «Λίγο απ’ όλα», που ανέβηκε στην Αθήνα στις 30 Αυγούστου 1894 μέχρι σήμερα, ζωντανεύουν όλες οι κορυφαίες στιγμές της σύγχρονης ιστορίας μας όπως τις κατέγραψε, τις σατίρισε και τις παρέδωσε στη συλλογική μας μνήμη η Επιθεώρηση.
Από το «Δυστυχώς επτωχεύσαμε» του Χαρίλαου Τρικούπη και τους Βαλκανικούς μέχρι τον «Χειρούργο Μπιρτσιμπιλίδη» του Λαζόπουλου… Από το «Γεια σου Σαλονίκ» του Α΄ Παγκοσμίου Πολέμου και τη Μικρασιατική καταστροφή μέχρι το «Μπράβο Κολονέλλο» του Σακελλάριου… Και από την Γεωργία Βασιλειάδου μέχρι τα νούμερα της Ελεύθερης Σκηνής, ο τριακονταμελής θίασος του ΚΘΒΕ, με συνοδεία ζωντανής ορχήστρας, θα παίξει, θα τραγουδήσει και θα χορέψει πάνω στα χνάρια της Μαρίκας Κοτοπούλη, του Μήτσου Μυράτ, της Ζαζάς Μπριλάντη, της Μαρίκας Νέζερ, του Πέτρου Κυριακού, της Σοφίας Βέμπο, του Βασίλη Αυλωνίτη, της Γεωργίας Βασιλειάδου, της Σπεράντζας Βρανά, του Νίκου Ρίζου και όλων των ιερών προσώπων του είδους.


Σημείωμα Προέδρου Δ.Σ. ΚΘΒΕ
Η επιθεώρηση, ως ιδιαίτερο θεατρικό είδος, έχει μια διαρκή, ακατάβλητη παρουσία στο ελληνικό θεατρικό γίγνεσθαι, από τα τέλη του 19ου αιώνα μέχρι σήμερα. Όποιες κι αν είναι οι θεατρικές της καταβολές, στην πορεία έχει αποκτήσει έντονα ελληνικά χαρακτηριστικά.

Ως ιδιαίτερο είδος μπορεί εξωτερικά να έχει πρωταρχικό στοιχείο τη διακωμώδηση της τρέχουσας κοινωνικής και πολιτικής ζωής, πίσω όμως από τη διακωμώδηση υπάρχει κατά κανόνα μια βαθύτερη κριτική προσέγγιση και μια αυτοκριτική, θα έλεγα, διάθεση όσον αφορά τα οικεία κακά.

Το Κρατικό Θέατρο Βορείου Ελλάδος στους τόσο δύσκολους καιρούς, όπως οι σημερινοί, και στα πλαίσια των ποικιλόμορφων πρωτοβουλιών του επαφής με το ευρύτερο κοινό, αποφάσισε να εγκαινιάσει και τη Θερινή Σκηνή που θα λειτουργήσει στο άλλοτε Στρατόπεδο Παύλου Μελά ξεκινώντας με τη θεατρική επιθεώρηση «Έλα απόψε στου … Μελά».

Θέλω και από τη θέση αυτή να ευχαριστήσω τον Δήμο Παύλου Μελά και προσωπικά τον Δήμαρχο, κ. Διαμαντή Παπαδόπουλο, για τη στενή συνεργασία με το ΚΘΒΕ.



Θωμάς Τρικούκης


Σημείωμα Καλλιτεχνικού Διευθυντή ΚΘΒΕ
Στις δύσκολες στιγμές που ζούμε, ένα θέατρο δημοσίου συμφέροντος, όπως είναι το Κ.Θ.Β.Ε., οφείλει να δίνει στην κοινωνία έναν τόνο θετικότητας, αισιοδοξίας και ελπίδας. Αφήνοντας πίσω μας την γκρίνια και τις επιπτώσεις της, προχωρούμε σε μια «φυγή προς τα εμπρός», που δραστηριοποιεί στο έπακρο το εργατικό μας προσωπικό και ενεργοποιεί την παραγωγική μας δυναμική. Το σημαντικότερο για εμάς είναι να προτείνουμε ιδέες και δράσεις, που δεν θα χαθούν στο ευκαιριακό και στο επικαιρικό αλλά θα συγκροτηθούν και θα παραμείνουν ως θεσμοί της πολιτικής του θεάτρου μας. Έτσι, μετά την επανίδρυση και τη λειτουργία του Κλιμακίου Μακεδονίας – Θράκης, το «Χώρο Δράσης», το «Θέατρο στα καφέ» της πόλης, το «Θέατρο κατ’ οίκων» και το «Κοινωνικό Θεατροπωλείο» ένας καινούργιος θεσμός έρχεται να προστεθεί στη δραστηριότητά μας, η «Θερινή Σκηνή του ΚΘΒΕ».
Σε συνεργασία με το Δήμο Παύλου Μελά, στο πλαίσιο πρωτοκόλλου που έχουμε ήδη υπογράψει, διαμορφώνουμε έναν καινούργιο θεατρικό χώρο στις Δυτικές συνοικίες, στο στρατόπεδο Παύλου Μελά, έναν χώρο ιστορικής σημασίας και φυσικού κάλλους.
Με στόχο την ψυχαγωγία των πολιτών εκείνων που θα παραμείνουν στην πόλη τους θερινούς μήνες και με χαμηλό εισιτήριο, διαλέξαμε για πρώτο έργο μας την επιθεώρηση «Έλα απόψε στου … Μελά». Ένα θέαμα λαμπερό, δροσερό και ευχάριστο, στο οποίο εμφανίζονται 30 ηθοποιοί του θεάτρου μας που παίζουν, χορεύουν και τραγουδούν, υπό τις οδηγίες συντελεστών υψηλού κύρους.
Θέλουμε να ευχαριστήσουμε τον Δήμο Παύλου Μελά για την ολική συμμετοχή του σε αυτή την προσπάθεια και προσωπικά τον Δήμαρχο Διαμαντή Παπαδόπουλο για τη σταθερή στήριξη του εγχειρήματος. Καλούμε τους πολίτες της Θεσσαλονίκης, των όμορων δήμων και της Βορείου Ελλάδος να στηρίξουν την προσπάθειά μας και να στεριώσουν το θεσμό της Θερινής Σκηνής του ΚΘΒΕ. Η υπαίθρια συνάθροιση και συνεύρεση πολιτών αποτελεί μια μνήμη της ελληνικής εμπειρίας, μια επαναδραστηριοποίηση της κοινότητας, στην οποία ανήκαμε όλοι πριν χαθούμε στα εγώ ενός ατομικού βίου.
Με την ελπίδα να ξαναγίνουμε μια μεγάλη παρέα, σε καλούμε, εκεί κάπου στα μέσα Ιουλίου, στη Θερινή μας Σκηνή. Έλα κι εσύ και τραγούδησε μαζί μας τα λόγια της φαντασμαγορικής μας έναρξης:
«Έλα απόψε στου Μελά
Κρατικό Βορείου Ελλά-
στην ακρίβεια, στη μιζέρια
δε σταυρώνουμε τα χέρια.
Κι αν σε πίκρανε πολύ
της Ευρώπης το βιολί
οι αρτίστες με το ντέφι
θα στο φτιάξουνε το κέφι»



Σωτήρης Χατζάκης

Μια ανάμνηση
Αντί σκηνοθετικού σημειώματος

Η πρώτη φορά που έπαιξα στο θέατρο των «μεγάλων» ήταν το 1957 στο «Ακροπόλ», στην επιθεώρηση «Αλήθειες και ψευτιές» και πήγαινα στη Δευτέρα Δημοτικού. Στην πρώτη πράξη δεν έβγαινα, παίζανε άλλοι...συνάδελφοι, συγκεκριμένα οι Ορέστης Μακρής, Γεωργία Βασιλειάδου, Βασίλης Αυλωνίτης, Ρένα Ντορ, Αλέκος Λειβαδίτης, Καίτη Μπελίντα, Ρένα Βλαχοπούλου, Γιάννης Γκιωνάκης, Νίκος Ρίζος και άλλοι.

Σκηνοθέτης ήταν ο Πέλος Κατσέλης, που συνήθως δεν σκηνοθετούσε επιθεωρήσεις αλλά έργα του Σαίξπηρ και γενικά του «σοβαρού» θεάτρου, και στις πρόβες όλοι τον σέβονταν κι έκαναν ό,τι τους έλεγε αλλά μετά την τρίτη παράσταση άρχισαν τα δικά τους για να γελάει ο κόσμος και τους άκουγα στα καμαρίνια που λέγανε:
-Καλός ο Κατσέλης αλλά την επιθεώρηση δεν την ξέρει.
-Ούτε την ξέρει ούτε την αγαπάει, για τα λεφτά ήρθε...
-Τι να κάνει κι αυτός ο μαύρος; Από την πρόζα μπορείς να ζήσεις οικογένεια;

Χόρευε το μπαλέτο του Μανώλη Καστρινού και της Χρυσούλας Ζώκα που παντρεύτηκε τον Γιώργο Φούντα και στο μπαλέτο ήταν χορευτές ο Σειληνός, ο Μεταξόπουλος, ο Πλοιός, νομίζω και ο Σαγιώρ. Χόρευαν και κοπέλες, πολύ όμορφες και πολύ μισόγυμνες, αλλά δε θυμάμαι καμία με τ’ όνομά της, εκτός φυσικά από την Ελένη Προκοπίου που είχε παρατσούκλι, «το Κινεζάκι», και δεν μπορούσα να ξεκολλήσω τα μάτια μου από πάνω της.

Θυμάμαι ένα χορευτικό που έκανε με τον Σειληνό, όπου η Ελενίτσα ήταν τάχα Κοκκινοσκουφίτσα με κόκκινη κοντή μπαλαρίνα, κόκκινες πουέντ, κόκκινο καλαθάκι και κόκκινο σκουφί εννοείται, και όταν πήγαινε από το καμαρίνι στην κουίντα για να βγει, ο μηχανικός Σκηνής, ο Λουίζος, της ψιθύριζε πάντα: «Φωτιά στα κόκκινα κι εγώ πυροσβέστης» και το Κινεζάκι γελούσε και του έλεγε «Α να χαθείς» κι εγώ ζήλευα. Ο Σειληνός έκανε τον Κακό Λύκο, γυμνός από τη μέση και πάνω, με γκρι κολλάν, κοντό μέχρι τη γάμπα και ξυπόλυτος. Είχε μόνο ουρά κι ένα σκουφί με αυτιά και μ’ άρεσε που, αν και γυμνός, φορούσε στον λαιμό του τον γιακά ενός λευκού πουκάμισου και κόκκινη γραβάτα που τον έκανε να «δένει» με την Κοκκινοσκουφίτσα. Και μου φαινόταν έξυπνο που αμέσως μετά το χορευτικό, παιζότανε ένα νούμερο με το ίδιο θέμα και τώρα την Κοκκινοσκουφίτσα την έκανε η Ρένα Ντορ, που όλο της έπεφτε το βρακί κι αυτή το ανέβαζε κωμικά και ήταν χαμένη τάχα στο δάσος και φώναζε «Κύριε Λύκο...κύριε Λύκο...» κι έβγαινε ο Ρίζος και της έλεγε «Δε με λένε Λύκο, με λένε Νίκο» και της την έπεφτε και καλά, κι εκείνη τα ήθελε, αλλά μετά αυτός έφευγε και η Ντορ τον έψαχνε φωνάζοντας «Νίκο, Νίκο, είσαι εδώ;»

Το μεγάλο πλεονέκτημα της παράστασης, που εγώ το έβλεπα για πρώτη φορά, ήταν το βαγόνι. Η ύπαρξή του έδινε τη δυνατότητα στους σκηνογράφους της επιθεώρησης (στη συγκεκριμένη ήταν ο Γιώργος Ανεμογιάννης) να κάνουν παπάδες• φαντάσου, έβλεπες ας πούμε πάνω στη σκηνή στημένη την τότε Πλατεία Ομονοίας με τον τροχονόμο ανεβασμένο πάνω στο στρογγυλό του βάθρο —ο Ρίζος τον έκανε, και φορούσε την περικεφαλαία που είχαν τότε οι τροχονόμοι— κι έμπαινε ο πανύψηλος Αλέκος Λειβαδίτης, ο άντρας της Ρένας Ντορ και αδελφός του ποιητή Τάσου Λειβαδίτη, μέσα σ’ ένα ντεκουπαριστό σαραβαλάκι από κόντρα πλακέ, και τα πόδια του φαινόντουσαν από κάτω επίτηδες, και τον σταματούσε ο τροχονόμος να τον γράψει κι έβγαινε σοβαρός-σοβαρός ο Λειβαδίτης από το αυτοκινητάκι του και ήταν πιο ψηλός από τον Ρίζο —που ήταν και ανεβασμένος στο βάθρο— και ο κόσμος γελούσε μόνο με το θέαμα, και δεν μπορούσανε να συνεχίσουνε το νούμερο απ’ τα γέλια και τα χειροκροτήματα και τέλος πάντων κάποτε τέλειωνε το νούμερο. Και τότε, τα μεν σπετσάτα που παρίσταναν νεοκλασικά κτίρια παρέμεναν δεξιά και αριστερά στο μπροστινό μέρος της Σκηνής, αλλά το βαγόνι με το βάθρο του τροχονόμου έφευγε αργά-αργά και από την άλλη μεριά έμπαινε μια αστραφτερή άμαξα με το άλογό της —ντεκουπαριστό, εννοείται, αλλά έτοιμο να σου μιλήσει— και στο κάθισμα του αμαξά —ποιος άλλος— ο Ορέστης Μακρής με το καμτσίκι του, με το ταλέντο του, με τη φαλάκρα του, με τα όλα του!

Εγώ έβγαινα μετά το διάλειμμα, αλλά έπρεπε να είμαι απ’ την αρχή στο θέατρο για καλό και για κακό —άλλο που δεν ήθελα. Μ’ έντυνε η μάνα μου στο καμαρίνι της κυρίας Μπελίντας, που αν και τραγουδίστρια έπαιζε κιόλας σαν πρωταγωνίστρια, και μάλιστα έκανε τη μαμά μου στο σκετς της δεύτερης πράξης, που ήταν δραματικό και το άρχιζα εγώ ντυμένος με πιτζάμες και καθιστός στο κρεβατάκι μου με νυχτερινό φωτισμό, προσευχόμουν στον καλό Χριστούλη να γυρίσει η μανούλα μου που κάπου έλειπε, αλλά δεν έπρεπε να μαρτυρήσουμε πού, το φυλάγαμε για έκπληξη στους θεατές και μόλις τέλειωνα την προσευχή, έφευγε αργά το βαγόνι με το κρεβατάκι και μ’ εμένα απάνω του, και κατέβαιναν από ψηλά μ’ ένα σταγκόνι τα σίδερα της φυλακής που δεν ήταν, όπως συνηθίζεται, για τους λεβέντες, ήταν για την κυρία Μπελίντα, η οποία έριχνε ένα δραματικό μονόλογο και στο καπάκι ένα ακόμα πιο δραματικό τραγούδι του άντρα της, του μαέστρου Γιάννη Βέλλα. Και μετά η φυλακισμένη έπαιρνε χάρη και κλαίγαμε από χαρά και τέλειωνε η παράσταση, αλλά πριν τελειώσει κάναμε και τη λεγόμενη «αποθέωση», δηλαδή την υπόκλιση που δεν ήταν όπως στα άλλα θέατρα, αλλά πολύ πιο γκλαμουράτη γιατί στο «Ακροπόλ» υπήρχε η «πασαρέλα» —μια προέκταση της σκηνής που έμπαινε μέσα στους θεατές.

Στην αρχή έβγαινα μόνος μου μετά από το μπαλέτο και πριν από τους ηθοποιούς, που έβγαιναν κατά σειρά αρχαιότητος ή ανάλογα με το πόσο μεγάλη φίρμα ήταν ο καθένας. Αλλά μόλις έβγαινα μόνος μου —κάτι θα ήξερε ο Σαρλώ που έγραψε ότι τα παιδιά και τα ζώα πάντα κλέβουν την παράσταση— έπεφτε το θέατρο από τα παλαμάκια και τα μπράβο και μετά σιγά-σιγά κόπαζε το χειροκρότημα και ξαναδυνάμωνε μόνο στη Βασιλειάδου. Έρχεται λοιπόν μια μέρα η κυρία Μπελίντα και μου λέει «Γιαννάκη, συνεννοήθηκα με τον κύριο Μπουρνέλη και από σήμερα, άντε τυχεράκια, θα βγαίνουμε μαζί στην αποθέωση, ποιος στη χάρη σου... με τους πρωταγωνιστές θα χαιρετάς!». Και βγαίναμε μαζί χεράκι-χεράκι κι έτσι το άθροισμα των χειροκροτημάτων μας, ξεπερνούσε όλα τα άλλα και οι υπόλοιποι πρωταγωνιστές τη ζηλεύανε τη Μπελίντα, μέχρι που κάποιος τη γλωσσόφαγε φαίνεται και πάτησε την ουρά της απαστράπτουσας τουαλέτας της και σαβουριάστηκε η κακομοίρα πάνω στο φόρτε του θριάμβου της και μου λέει την άλλη μέρα «Είδες; Δεν χωράμε κι οι δυο στην πασαρέλα Γιαννάκη, βγαίνε καλύτερα μόνος σου όπως πριν», αλλά την άκουσε η Βασιλειάδου, που έτσι κι αλλιώς έπαιρνε το μεγαλύτερο χειροκρότημα, και της λέει «Άσε βρε Καίτη, δεν πειράζει, θα το βγάζω εγώ το παιδί».

Και μ’ έπαιρνε από το χεράκι και βγαίναμε μαζί και όταν φτάναμε στη μέση της πασαρέλας, η Βασιλειάδου μ’ έσπρωχνε μπροστά κι αυτή καθότανε λίγο πιο πίσω για να πάρω το δικό μου χειροκρότημα και μετά την έπιανα εγώ και την έφερνα πιο μπροστά και το χειροκρότημα διπλασιαζόταν, γιατί ο κόσμος ήξερε τότε να επιβραβεύει όχι μόνο το ταλέντο αλλά και το ήθος. Τι είπες; Ε, όχι! Δεν ξεχνιούνται αυτά.

Γιάννης Καλατζόπουλος

Σημείωμα Δημάρχου Παύλου Μελά

Φέτος εγκαινιάζεται μία νέα συνεργασία ανάμεσα στον Δήμο Παύλου Μελά και το Κρατικό Θέατρο Βορείου Ελλάδος. Αν και είμαστε συνεργάτες από παλιά, κυρίως μέσω της Μονής Λαζαριστών, η νέα αυτή συνεργασία έχει τη δική της ξεχωριστή σημασία. Είναι χαρά μας που φιλοξενούμε στη Θερινή Σκηνή του ΚΘΒΕ μία δράση με υψηλό επίπεδο και ποιότητα.

Στην κρίση απαντάμε με Πολιτισμό. Ο πολιτισμός είναι επένδυση στον Άνθρωπο και την κοινωνία. Ειδικά στις δύσκολες αυτές στιγμές ένα θέατρο δημοσίου συμφέροντος δίνει ένα τόνο θετικότητας και την έχουμε ανάγκη.

Και η συνεργασία αυτή έρχεται στη σημαντική για την πόλη συγκυρία του εορτασμού των 100 χρόνων από την απελευθέρωσή της και το κλείσιμο 100 ετών από τη λειτουργία των Δυτικών Συνοικιών.

Σημαντικό όμως στοιχείο της νέας συνεργασίας είναι το γεγονός ότι μπαίνουμε στο στρατόπεδο. Ο Δήμος Παύλου Μελά δεν περιμένει άλλο. Οι πολίτες είναι εδώ και διεκδικούν τους ελεύθερους χώρους που τους ανήκουν. Αποδεικνύουμε την ανάγκη αξιοποίησης του χώρου υπέρ του πολιτισμού με έμφαση στο χρηστικό πράσινο. Δίνουμε ζωή στα χαλάσματα, στα ερειπωμένα κτίρια που καταστρέφονται.

Διαμαντής Παπαδόπουλος


ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΕΣ
Σκηνοθεσία: Γιάννης Καλατζόπουλος
Ιστορική έρευνα- Επιλογή κειμένων και τραγουδιών: Ιάσων Τριανταφυλλίδης
Σκηνικά-Κοστούμια: Γιάννης Μετζικώφ
Μουσική: Κώστας Βόμβολος
Χορογραφία: Δημήτρης Παπάζογλου
Μουσική διδασκαλία: Έλσα Μουρατίδου
Βοηθός σκηνοθέτη: Ιορδάνης Αϊβάζογλου
Οργάνωση παραγωγής: Χριστίνα Ζαχαροπούλου

ΔΙΑΝΟΜΗ (με αλφαβητική σειρά): Κυριακή-Νεφέλη Ανθοπούλου, Λουκία Βασιλείου, Αικατερίνη Γιαμαλή, Ιφιγένεια Δεληγιαννίδου, Θανάσης Δισλής, Παύλος Ελευθεριάδης, Ελένη Θυμιοπούλου, Ανδρέας-Άγγελος Καρανικόλας, Ηρίννα Κεραμίδα, Αννέτα Κορτσαρίδου, Ελευθέριος Λιθαρής, Γεωργία (Γιολάντα) Μπαλαούρα, Φωτεινή Μπαξεβάνη, Πολυξένη Μυλωνά, Χρήστος Νταρακτσής, Γιάννης Παλαμιώτης, Σταυρούλα Παντελίδου, Χρήστος Παπαδημητρίου, Αναστάσιος Πεζιρκιανίδης, Αστέρης Πελτέκης, Ευαγγελία Σαρμή, Βασίλειος Σεϊμένης, Δημήτριος Σιακάρας, Βασίλειος Σπυρόπουλος, Γεώργιος Σφυρίδης, Στέργιος Τζαφέρης, Χρυσούλα Τουμανίδου, Γιάννης Τσάτσαρης, Αθανάσιος Φερετζέλης.
ΜΟΥΣΙΚΟΙ: Τάσος Μυσιρλής, Νίκος Ψοφογιώργος, Σάκης Λάιος.
ΗΜΕΡΕΣ ΠΑΡΑΣΤΑΣΕΩΝ:
Τρίτη, Τετάρτη, Πέμπτη , Παρασκευή στις 21.00

ΤΙΜΕΣ ΕΙΣΙΤΗΡΙΩΝ:
Γενική είσοδος: 10€

Προπώληση εισιτηρίων:
Ταμεία και ιστοσελίδα ΚΘΒΕ
Kαταστήματα Public Θεσσαλονίκης, www.public.gr

Ώρες λειτουργίας ταμείων:
Βασιλικό θέατρο (Πλατεία Λευκού Πύργου): Τρίτη-Κυριακή: 9.00π.μ.-5.00 μ.μ.
Εταιρεία Μακεδονικών Σπουδών (Εθνικής Αμύνης 2): 9.00π.μ.-5.00 μ.μ.

Τηλ. κρατήσεων: 2315 200200

Χορηγοί Επικοινωνίας

ΕΡΤ Α.Ε., ΕΡΤ 3 , PROTAGON.GR, TO ΠΟΝΤΙΚΙ, ΝΑΥΤΕΜΠΟΡΙΚΗ. GR, CLICK@LIFE, EΡΩΤΙΚΟΣ 9,48

Με την Υποστήριξη
TV100, FM100, ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ TV, ΩΣ3


Σημείωμα του κ. Ιάσονα Τριανταφυλλίδη

Όταν μου πρότεινε ο Σωτήρης Χατζάκης να φτιάξω μια μουσική παράσταση για το καινούργιο θερινό θέατρο του ΚΘΒΕ με νούμερα και τραγούδια από παλιές επιθεωρήσεις, χάρηκα. Χάρηκα για πολλούς λόγους. Πρώτον γιατί το ΚΘΒΕ ακομπλεξάριστα προχωράει στη δημιουργία ενός θερινού θεάτρου από αυτά που κάποτε αυτή η πόλη ήταν γεμάτη. Και μετά γιατί είναι ωραίο να αναδημιουργείς το πιο αγαπημένο ελληνικό θεατρικό είδος με υλικό που έχει γράψει ιστορία.
Δυστυχώς δεν είναι δύσκολο να βρεις επιθεωρησιακά νούμερα που να χουν γραφτεί πολλά-πολλά χρόνια πριν και νά ’ναι σαν να γράφτηκαν σήμερα. Και λέω δυστυχώς γιατί στην ουσία σε αυτήν τη χώρα δεν αλλάζει τίποτα• κι αυτό οφείλεται βασικά στη νοοτροπία όλων μας. Και το μόνο θεατρικό είδος που το αποδεικνύει αυτό είναι η επιθεώρηση. Δεν ήταν όμως εύκολο να βρεθούν αυτά τα κείμενα. Τα θεατρικά έργα φυλάσσονται, όλο και κάποιος τα χει. Οι επιθεωρήσεις συνήθως γίνονται φτερό στον άνεμο, διαλύονται και χάνονται. Υπάρχουν νούμερα που θα ήθελα πολύ να υπάρχουν σε αυτή την επιθεώρηση αλλά δεν υπάρχουν γιατί… δεν υπάρχουν πουθενά, ούτε καν στο αρχείο αυτών που τα έγραψαν. Εδώ θέλω να πω ένα μεγάλο ευχαριστώ σε κάποιους ανθρώπους γι’ αυτήν έρευνα, δηλαδή τον Γιώργο Λαζαρίδη, την Άννα Πρετεντέρη, την Τίνα Σακελλάριου, την Άννα Παναγιωτοπούλου, τον Λάκη Λαζόπουλο, και τον Σιδέρη Πρίντεζη που με βοήθησαν αφάνταστα.

Προσπάθησα να διαλέξω νούμερα και τραγούδια, τουλάχιστον από αυτά που βρήκα, που να ήταν σαν να γράφτηκαν σήμερα, αλλά με γνώμονα, πέραν της επικαιρότητος, το διασκεδαστικόν του πράγματος. Ένα μουσικό θέαμα, μια επιθεώρηση, πριν απ’ όλα οφείλει να είναι διασκεδαστική. Το ίδιο το θέατρο οφείλει να είναι διασκεδαστικό κι ας μην κρυβόμαστε πίσω από τις λέξεις κι από τα κόμπλεξ μας. Άλλο σοβαρότητα κι άλλο σοβαροφάνεια.

Χαίρομαι πολύ που ο Σωτήρης Χατζάκης προσπαθεί να φτιάξει ένα αληθινό θέατρο για αληθινούς θεατές. Χαίρομαι πολύ που δεν έχει το κόμπλεξ της σοβαροφάνειας που δυστυχώς κυβερνάει και τον τόπο και τον χώρο αυτόν. Χαίρομαι επίσης που προσπαθεί να φτιάξει ένα ζωντανό θέατρο και τώρα ένα ζωντανό θερινό θέατρο γιατί κάποτε αυτή η πόλη ήταν γεμάτη θέατρα και μάλιστα θερινά. Κάποτε ο Γιάννης Δαλιανίδης που λάτρευε τη Θεσσαλονίκη μου περιέγραφε πόσα θερινά θέατρα, σινεμά και βαριετέ υπήρχαν μόνο στην πλατεία Αριστοτέλους όπου έμενε. Χαίρομαι πολύ λοιπόν που ο Σωτήρης Χατζάκης στο ΚΘΒΕ κάνει μία δουλειά σοβαρή, απευθυνόμενος σε όλον τον κόσμο που χειμώνα ή καλοκαίρι θέλει να διασκεδάσει, θέλει να ψυχαγωγηθεί θέλει να πάρει κάτι από το θέατρό του. Χαίρομαι πολύ που τη σκηνοθεσία κάνει ο Γιάννης Καλατζόπουλος που από τα πέντε του χρόνια βρίσκεται στη δίνη της μαγείας του λαμπερού θεάματος και γιατί έχει συνεργαστεί από τόσο μικρό παιδάκι μέχρι σήμερα με τους πιο σημαντικούς ανθρώπους του θεάτρου και του σινεμά σε αυτή τη χώρα. Αυτή την πείρα δεν την προσφέρει καμιά σχολή.

Δεν είμαι επαγγελματίας εργάτης του θεάτρου, είμαι ας πούμε εραστής του. Και αυτό που έκανα ελπίζω να το έκανα καλά και τό ’κανα γιατί μου ζητήθηκε από τον Σωτήρη τον Χατζάκη. Χαίρομαι που αυτά τα πράγματα θα ζωντανέψουν πάνω στη σκηνή από τόσο ταλαντούχους ανθρώπους και θα χαιρόμουν πιο πολύ αν έβλεπα το πρώην Στρατόπεδο του Μελά γεμάτο κόσμο. Γεμάτο κόσμο που δεν θα είναι ντυμένος στα χακί. Ελπίζω αυτό να είναι το ξεκίνημα για να γεμίσει ξανά η Θεσσαλονίκη με θερινά θέατρα και με κόσμο που δεν θα ψυχαγωγείται από την τηλεόραση αλλά θα καταφεύγει σε πιο κοινωνικές διασκεδάσεις….

Η δουλειά των Κρατικών Θεάτρων οφείλει να είναι παιδευτική και ψυχαγωγική συγχρόνως. Δυστυχώς, πολλοί στον βωμό των καινούργιων τάσεων που μας έρχονται από το εξωτερικό ξεχνούν ή ντρέπονται γι’ αυτή την ψυχαγωγία και προσπαθούν απεγνωσμένα να μεταφέρουν αυτούσια ρεύματα του ξένου θεάτρου μη έχοντας ούτε τη διάθεση αλλά ούτε και το ταλέντο να τα μπολιάσουν στην ελληνική πραγματικότητα. Πολλοί νομίζουν ότι το να μεταφέρουν αυτούσια τα ξένα θεατρικά ρεύματα στην Ελλάδα σημαίνει πρωτοπορία. Λάθος. Τα ξένα ρεύματα χωρίς την κατάλληλη διεργασία, χωρίς την ουσιαστική γνώση της ελληνικής πραγματικότητας, χωρίς τη γνώση του Ρωμιού σε βάθος μπορεί να προκαλέσουν ακόμη και πλευρίτιδα, μπορεί και πνευμονία….


Ιάσων Τριανταφυλλίδης


read more " ΘΕΡΙΝΗ ΣΚΗΝΗ ΚΘΒΕ: ΕΛΑ ΑΠΟΨΕ ΣΤΟΥ... ΜΕΛΑ‏ "
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΟΤΕΡΑ »

ΑΡΚΤΟΥΡΟΣ-ΕΘΝΙΚΟ ΣΧΕΔΙΟ ΔΡΑΣΗΣ



Έκτακτα μέτρα για την αντιμετώπιση των συχνών προσεγγίσεων αρκούδων
σε κατοικημένους οικισμούς

Άμεση επικαιροποίηση του Εθνικού Σχεδίου Δράσης για την Αρκούδα ζητάει και εγγράφως ο ΑΡΚΤΟΥΡΟΣ από την Πολιτεία προκειμένου να αντιμετωπιστούν τα περιστατικά προσέγγισης κατοικιών και οικισμών από αρκούδες. Συγκεκριμένα, ο ΑΡΚΤΟΥΡΟΣ απέστειλε επιστολή προς τις αρμόδιες Διευθύνσεις του Υπουργείου Περιβάλλοντος και Κλιματικής

Τα νέα δεδομένα:
 η μεγάλη συχνότητα των προσεγγίσεων του είδους σε κατοικημένες, ορεινές και πεδινές περιοχές.
 η επέκταση της εξάπλωσης του είδους και η επανεμφάνισή του σε περιοχές με απουσία μεγαλύτερη των 80 ετών, καθώς και τις μεγάλες διαφορές στην πληθυσμιακή εκτίμηση του πληθυσμού στην Ελλάδα.
 το γεγονός ότι δεν έχουν εξαλειφθεί οι βασικές αιτίες θνησιμότητας όπως η λαθροθηρία και η χρήση δηλητηριασμένων δολωμάτων.
 η εμφάνιση νέων απειλών, όπως η θνησιμότητα που σχετίζεται με τα τροχαία ατυχήματα στους δρόμους και ο αυξημένος κατακερματισμός του βιοτόπου του είδους

επιβάλλουν την άμεση αναθεώρηση του Εθνικού Σχεδίου Δράσης για την Αρκούδα στην Ελλάδα, έτσι ώστε, να διαμορφωθεί νέο πλαίσιο δράσεων και ενεργειών με σαφείς στόχους και ανάληψη ευθυνών από τους αρμόδιους φορείς και οργανισμούς της Ελληνικής Πολιτείας καθώς και την αντιμετώπιση κρίσεων σε σχέση με το μεγάλο θηλαστικό.

Προτεραιότητα του Σχεδίου Δράσης θα πρέπει να είναι η δημιουργία συγκεκριμένου σχεδίου αντιμετώπισης των προβλημάτων από την προσέγγιση των αρκούδων σε κατοικημένες περιοχές από εθνική επιτροπή συντονισμού με την εμπλοκή και των αρμόδιων υπουργείων και σύμφωνα με ένα Πρωτόκολλο κοινά συμφωνημένο από όλους τους εμπλεκόμενους φορείς και όλες τις κοινωνικές ομάδες αναφοράς, έτσι όπως απαιτούν οι πρακτικές σε διεθνές επίπεδο.

Τέλος, για το περιστατικό της αρκούδας στο Δισπηλιό Καστοριάς, ο ΑΡΚΤΟΥΡΟΣ από την αρχή συνέστησε τη συστηματική αλλά κατά το δυνατόν μη επεμβατική απομάκρυνση της αρκούδας. Επιμένουμε στην εφαρμογή προληπτικών μέτρων (όπως οι ηλεκτροφόρες περιφράξεις, οι ελληνικοί ποιμενικοί σκύλοι, η συχνή αποκομιδή των απορριμμάτων και η δημιουργία ζώνης κενής από βλάστηση στις περιοχές εμφάνισης αρκούδας) για την αντιμετώπιση των ζημιών που προκαλούν τα μεγάλα άγρια θηλαστικά στο ανθρώπινο κεφάλαιο. Οι αρκούδες είναι άγρια και απρόβλεπτα ζώα, οπότε θα πρέπει να αποφεύγεται η ανθρώπινη προσέγγιση και να επιδιώκεται η εξ΄αποστάσεως απώθησή τους. Ως ύστατο μέτρο σε περιπτώσεις προβληματικών ζώων, τα διεθνή πρωτόκολλα προτείνουν την απώθησή τους με τεχνικά μέσα από ειδικά εκπαιδευμένους ανθρώπους.
Τα επιτυχημένα παραδείγματα αντιμετώπισης ανάλογων περιστατικών κατά τα προηγούμενα έτη, όπως αυτό στην Κλεισούρα και στο Νεστόριο Καστοριάς, σύμφωνα με τα διεθνή πρωτόκολλα, συστήνουν ανάλογη αντιμετώπιση.
Συστήνουμε ψυχραιμία και σε περίπτωση συνάντησης με αρκούδα ήρεμη απομάκρυνση και δημιουργία θορύβου. Η Ομάδα Άμεσης Επέμβασης του ΑΡΚΤΟΥΡΟΥ δραστηριοποιείται πανελλαδικά για τη μείωση αρνητικών αλληλεπιδράσεων ανθρώπου και αρκούδας με στόχο την αρμονική τους συνύπαρξη.


Για περισσότερες πληροφορίες: Βάσω Πετρίδου/ 2310 555920 & 6937422537
read more " ΑΡΚΤΟΥΡΟΣ-ΕΘΝΙΚΟ ΣΧΕΔΙΟ ΔΡΑΣΗΣ "
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΟΤΕΡΑ »

ΦΙΛΑΡΜΟΝΙΚΗ ΟΡΧΗΣΤΡΑ ΔΗΜΟΥ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ-ΣΤΟ ΠΆΡΚΟ ΤΣΙΑΠΆΝΟΥ, ΠΟΥ ΒΡΊΣΚΕΤΑΙ ΣΤΗ ΣΥΜΒΟΛΉ ΤΩΝ ΟΔΏΝ ΠΑΥΣΑΝΊΑ, ΤΣΙΑΠΆΝΟΥ ΚΑΙ ΓΚΟΎΡΑ ΣΤΗΝ ΆΝΩ ΤΟΎΜΠΑ, ΤΗΝ ΠΈΜΠΤΗ 5 ΙΟΥΛΊΟΥ 2012, ΣΤΙΣ 7:30 ΤΟ ΑΠΌΓΕΥΜΑ.


ΦΙΛΑΡΜΟΝΙΚΗ ΟΡΧΗΣΤΡΑ ΔΗΜΟΥ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ




H Φιλαρμονική Ορχήστρα του Δήμου Θεσσαλονίκης θα πραγματοποιήσει
συναυλία στην Δ΄ Δημοτική Κοινότητα Θεσσαλονίκης στο πάρκο Τσιαπάνου, που βρίσκεται στη συμβολή των οδών Παυσανία, Τσιαπάνου και Γκούρα στην Άνω Τούμπα, την Πέμπτη 5 Ιουλίου 2012, στις 7:30 το απόγευμα.
read more " ΦΙΛΑΡΜΟΝΙΚΗ ΟΡΧΗΣΤΡΑ ΔΗΜΟΥ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ-ΣΤΟ ΠΆΡΚΟ ΤΣΙΑΠΆΝΟΥ, ΠΟΥ ΒΡΊΣΚΕΤΑΙ ΣΤΗ ΣΥΜΒΟΛΉ ΤΩΝ ΟΔΏΝ ΠΑΥΣΑΝΊΑ, ΤΣΙΑΠΆΝΟΥ ΚΑΙ ΓΚΟΎΡΑ ΣΤΗΝ ΆΝΩ ΤΟΎΜΠΑ, ΤΗΝ ΠΈΜΠΤΗ 5 ΙΟΥΛΊΟΥ 2012, ΣΤΙΣ 7:30 ΤΟ ΑΠΌΓΕΥΜΑ. "
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΟΤΕΡΑ »

ΚΘΒΕ: ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΑΠΟ ΠΡΕΜΙΕΡΑ ΤΟ ΜΕΓΑΛΟ ΜΑΣ ΤΣΙΡΚΟ



Με μεγάλη επιτυχία δόθηκε στη Θεσσαλονίκη η πρεμιέρα της παράστασης "Το Μεγάλο μας Τσίρκο" του Ιάκωβου Καμπανέλλη που παρουσιάζει το Κρατικό Θέατρο Βορείου Ελλάδος, σε συμπαραγωή με το Θέατρο Ακροπόλ, για τη θερινή θεατρική περίοδο 2011-12. Μουσική & διεύθυνση ορχήστρας επί σκηνής: Σταύρος Ξαρχάκος. Σκηνοθεσία: Σωτήρης Χατζάκης. Πρωταγωνιστούν: Γιώργος Αρμένης, Τάσος Νούσιας, Μαρίνα Ασλάνογλου.

Η πρεμιέρα της παράστασης δόθηκε στο κατάμεστο Θέατρο Δάσους την Πέμπτη 28 Ιουνίου. Επόμενοι σταθμοί της μεγάλης καλοκαιρινής περιοδείας:
Τετάρτη 4 & Πέμπτη 5 Ιουλίου, ΚΕΡΚΥΡΑ, Θέατρο Μον Ρεπό
Δευτέρα 9 & Τρίτη 10 Ιουλίου, ΠΑΤΡΑ, Ρωμαϊκό Ωδείο, "31ο Φεστιβάλ Πάτρας 2012"














read more " ΚΘΒΕ: ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΑΠΟ ΠΡΕΜΙΕΡΑ ΤΟ ΜΕΓΑΛΟ ΜΑΣ ΤΣΙΡΚΟ "
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΟΤΕΡΑ »

ΚΑΛΟΚΑΙΡΙΝΕΣ ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ ΤΗΣ ΟΜΑΔΑΣ (ΦΑΝΤΑΣΙΑ ORIGAMI)


ΚΑΛΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ ΣΕ ΟΛΟΥΣ!!!




Αγαπητοί φίλοι,

σας περιμένουμε όλους στις καλοκαιρινές εκδηλώσεις της Ομάδας "Φαντασία"-ORIGAMI!!!!



Την Πέμπτη 5 Ιουλίου θα διοργανώσουμε μια μεγάλη γιορτή για τους παιδικούς σταθμούς
της Χρυσούπολης Καβάλας στις 19:00μ.μ.!!! Όλοι οι αγαπημένοι ήρωες των παραμυθιών
σας περιμένουν στο πάρκο της κεντρικής πλατείας!!!
Η εκδήλωση θα ολοκληρωθεί με ένα μεγάλο εργαστήρι ORIGAMI για μικρούς και μεγάλους!!!




Το Σάββατο 14 και την Κυριακή 15 Ιουλίου 2012 σας περιμένουμε
στο ART VILLE FESTIVAL for kids,
στο πλακόστρωτο του Δήμου Νάουσας!!!
Η Μυρτώ Δημητρίου θα συμμετέχει με έκθεση Origami!!!!
Θα πραγματοποιηθούν παρουσιάσεις-εργαστήρια της ιαπωνικής εικαστικής τέχνης
της χαρτοδιπλωτικής από τις 13:00-14:00 μ.μ. και από τις 17:30-18:30μ.μ. και τις δύο μέρες!




Στα πλαίσια της 8ης Γιορτής Αγροτουρισμού Χίου,
που θα πραγματοποιηθεί από τις 31 Ιουλίου-5 Αυγούστου 2012
η Μυρτώ Δημητρίου θα συμμετέχει με Έκθεση ORIGAMI!!!
Tην Παρασκευή 3 Αυγούστου, στις 19:00μ.μ θα ταξιδέψει τους θεατές
στη χώρα του Ανατέλλοντος Ηλίου, ενώ στη συνέχεια στο εργαστήριο
θα δημιουργήσουν όλοι μοναδικά καλλιτεχνήματα με ένα κομμάτι χαρτί!

Σας περιμένουμε όλους!!!

ΚΑΛΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ ΣΕ ΟΛΟΥΣ!!!
Φιλικά

Ζέτα Στεφάνου-Μυρτώ Δημητρίου
Υπεύθυνες της Ομάδας
Τέχνης και Λόγου "Φαντασία"
Οικισμός Λήδα-Μαρία, Φοίβος 2
Θέρμη
Τ.Κ.57001
Θεσσαλονίκη
τηλ.επικ.2310449204
κιν.6977.716780
http://omadafantasia.blogspot.com
http://origamiwithfantasygroup.blogspot.com
Facebook profile:
Zeta Stefanou
Myrto Dimitriou
Group: Ομάδα Τέχνης και Λόγου "Φαντασία"-ORIGAMI
Origami με φαντασία!
10 διακοσμητικά και λουλούδια origami
Οι περιπέτειες του Φρίξου


read more " ΚΑΛΟΚΑΙΡΙΝΕΣ ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ ΤΗΣ ΟΜΑΔΑΣ (ΦΑΝΤΑΣΙΑ ORIGAMI) "
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΟΤΕΡΑ »